Naujausios
Trasa nemokamai naudotis galės visi norintieji, neatsižvelgiant į amžių ar turimus įgūdžius. Važinėtis galės ne tik dviratininkai, bet ir paspirtukininkai bei riedlentininkai.
Vykdant Šiaulių dalyvaujamojo biudžeto programą, šiauliečiai buvo kviečiami teikti siūlymus, kaip lėšos galėtų būti panaudojamos, įgyvendinant skirtingus projektus. Arūno Šato siūlymas įrengti šią trasą didelės apimties projektų kategorijoje sulaukė didžiausio bendruomenės palaikymo.
Idėjos autorius A. Šatas renginio metu džiaugėsi, kad trasa patenkino visus lūkesčius, o laiku įgyvendintiems darbams nesutrukdė nei miestą užklupusios liūtys, nei sparčiai kylančios statybinių žaliavų kainos.
Renginyje su šeima apsilankiusi daugkartinė tarptautinių BMX dviračių sporto varžybų nugalėtoja ir prizininkė Vilma Rimšaitė taip pat neslėpė šypsenos. Ji, prisimindama savo treniruotes, džiaugėsi, kad jaunieji sportininkai turės profesionalią trasą, kurioje galės tobulinti įgūdžius ir ruoštis naujoms pergalėms.
Ši trasa – pirmasis toks didelės apimties dalyvaujamojo biudžeto projektas. Dėl trasos įrengimo buvo kreiptasi į „Velosolutions“ įmonę, užsitarnavusią dviračių parkų srities lyderės Šiaurės Europoje vardą. Įmonės atstovai, sužavėti šiauliečių iniciatyvumo ir bendruomeniškumo, pažadėjo miestui padovanoti dar vieną, mažesnę, trasą – pasakojo renginio atidaryme dalyvavęs Šiaulių mero patarėjas Justinas Švėgžda.
Tiesa, jos koncepcija skirtųsi – trasa būtų konstruojama iš medžio, daugiausia skirta riedutininkams, mokyklinio amžiaus ir mažesniems vaikams. Naująją trasą planuojama statyti pietiniame miesto rajone.