Naujas oro uostas – tarp Vilniaus ir Kauno?

Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Sprendimas statyti naują oro uostą ar ne priklausys nuo to, kaip toliau didės keleivių srautai Lietuvoje, sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis, kurio užuominą apie tai, kad yra planai statyti oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno, pirmadienio rytą skelbė portalas Delfi. R. Masiulis užsimena, kad viešo dėmesio sulaukusi idėja dėl naujo oro uosto dar nėra sprendimas, visgi, pabrėžia jis, Vyriausybės dokumentuose šios galimybės įgyvendinimas jau yra apibrėžtas.
Susisiekimo ministro teigimu, keliamu klausimu dėl oro uostų plėtros siekiama demonstruoti poreikį mąstyti ilgalaikėje perspektyvoje.
"Valstybėje mes turime pereiti prie ilgalaikio planavimo, turime numatyti kiek įmanoma daugiau metų į priekį, kas susiję su oro uostais", – kalbėjo R. Masiulis, pabrėždamas, kad Vilniaus ir Kauno oro uostai yra perkrauti.
"Todėl tos investicijos, kurios yra daromos Vilniuje ir daromos Kaune (Palanga yra atskiras klausimas, nes tai regioninis oro uostas), yra daromos, siekiant, kad jos visiškai atsipirktų", – sakė ministras.
Visgi, užsiminė R. Masiulis, nors pati idėja dėl naujo oro uosto dar nėra sprendimas, ji jau yra įrašyta Vyriausybės dokumentuose.
"Ši idėja yra įtvirtinta, ji buvo patvirtinta Strateginio komiteto posėdyje - yra speciali premjero darbo grupė, kuri nagrinėja pačius pagrindinius projektus. Ji buvo patvirtinta", – surengtoje spaudos konferencijoje sakė R. Masiulis.
Jis teigė, kad anksčiau apie tai neužsiminta, nes nenorėta, kad ši tema taptų diskusijų objektu vykusiuose rinkimuose.
"Ji nebuvo viešinta, nes tuo metu kaip tik vyko Prezidento rinkimai. Tam, kad ši diskusija netaptų kažkokiu debatų objektu, o būtų profesionaliai įvertinta", – kalbėjo ministras, pabrėždamas, kad, atėjus kitai Vyriausybei, planai natūraliai bus perimti.
"Įdirbis yra nemažas padarytas ir, manau, tikrai objektyvių faktų daug surinkta, mąstymas logiškas, todėl bent jau didžiąją dalį (kita Vyriausybė) tikrai, manau, panaudos. Vis tiek kažką reikės daryti, jeigu Vilniaus oro uoste netilps keleiviai. Kaip strutis negali slėptis, kišdamas galvą į smėlį, ir sakyti, kad taip nebus", – pabrėžė R. Masiulis.
Jo teigimu, jeigu visgi naujas oro uostas būtų statomas, didžiausią oro uostą šalyje – Vilniaus oro uostą – tektų uždaryti.