Pervažoje degė šilumvežis

Pervažoje degė šilumvežis

Pervažoje degė šilumvežis

Degantį šilumvežį pavyko užgesinti vėlų antradienio vakarą geležinkelio Mažeikiai — Kužiai pervažoje netoli Šemetaičių kaimo (Akmenės rajonas), tad ugnis nepersimetė į traukinio sąstatą su 48 cisternomis dyzelino.

Vytautas RUŠKYS

vytautas@skrastas.lt

Gesinti šilumvežį buvo iškviesti keturi ugniagesių ekipažai iš Papilės, Akmenės, Kuršėnų (Šiaulių rajonas) ir Tryškių (Telšių rajonas). Pirmieji atskubėjo papilėniškiai į jiems neįprastą gaisrą, tačiau jo jau nebebuvo.

Mat ugnį pirmiausia užslopino įsijungęs automatinis gesintuvas, o paskui rankinius panaudojo abu šilumvežio mašinistai.

Ugniagesiai atšaldė vandeniu šilumvežio variklį.

Pirmuosius gaisro požymius iš Mažeikių važiuojančiame traukinio sąstate pastebėjo Ventos geležinkelio stoties budėtojas — pro pirmojo šilumvežio kaminą veržėsi kibirkštys.

Po kelių minučių stoties dispečeris gavo pranešimą iš šilumvežio mašinistų, jog kilo gaisras ir reikia kviesti ugniagesius prie sustojusio traukinio ties Šemetaičių kaimu.

Dviejų šilumvežių mašinistai pajėgė pasirinkti tokią vietą sustabdyti traukiniui, kad būtų apšvietimas, galėtų patogiai privažiuoti gaisrinės, o gyvenamieji namai būtų kuo atokiau. Tad pervaža ties Šemetaičiais buvo tinkama — už kelių kilometrų nuo Papilės miestelio, o maždaug tik už poros šimtų metrų nuo kelio Kuršėnai — Mažeikiai.

Tiriamos trys gaisro versijos: kuro sistemos, elektros instaliacijos arba kamino gedimai.

CISTERNOS: Nuo gaisro pavyko išgelbėti beveik pusšimtį cisternų dyzelino, vežto iš Mažeikių.

Autoriaus nuotr.