Naujausios
52-jų metų Radviliškio gyventoja, laukusi atkeliaujančios siuntos, rugsėjo 20-osios vakarą gavo žinutę, jog ji jau atvežta į vietinį sandėlį, tačiau negali būti pristatyta dėl trūkstamo adreso. Buvo prašoma jį atnaujinti per atsiųstą nuorodą.
Kadangi siunta labai laukta, moteris aktyvavo nuorodą ir nedvejodama suvedė savo adresą. Už šią paslaugą radviliškietės paprašyta susimokėti 0,27 euro. Moteris per elektroninę bankininkystę suvedė savo banko kortelės duomenis ir pervedimą patvirtino Smart ID kodu.
Netrukus programa parodė strigimą, dėl to moteris kortelės duomenis ir Smart ID kodą suvedė antrą kartą.
Atlikusi šiuos veiksmus, radviliškietė pasitikrino sąskaitos likutį ir pamatė, jog jos sąskaitoje nebėra 813 eurų, kurie per du kartus iškeliavo į svetimą sąskaitą.
Tokia sukčiavimo schema pastaraisiais mėnesiais labai dažna. Prašymas sumokėti keletą centų už adreso patikslinimą žmonių neišgąsdina ir jie nesibaimindami tai daro. Tačiau priversti suklusti turėtų atsiųsta nuoroda – masalas, kuriuo manipuliuojant, patenkamą į jūsų banko sąskaitą ir iššluojami čia esantys pinigai.
Policija ragina: netikėkite jokiomis atsiųstomis nuorodomis ir niekada per jas niekur nesijunkite, kad ir kokios priežastys būtų nurodytos žinutėje dėl prisijungimo būtinybės.
Minėtu atveju, moteris pasimovė ant sukčių kabliuko, iš tikrųjų laukdama siuntos. Tačiau yra buvęs ne vienas atvejis, kai žmonės, net nelaukdami siuntos, tikslina savo adresą ir nutaria sumokėti kelis centus už jos pristatymą.