
Naujausios
Šiaulių dailės lauke kova baigta?
Kodėl legendinės Šiaulių dailininkų parodos atidarymas truko vos keliolika minučių? Kodėl 56-oji paroda apskritai pakeitė pavadinimą ir vadinasi nebe Šiaulių dailininkų, o Šiaulių menininkų paroda? Kodėl šioje parodoje nematyti daugelio žinomų menininkų darbų? Kodėl žymusis menotyrininkas Virginijus KINČINAITIS oficialiame parodos atidaryme nepratarė nė žodžio, o menotyros patriarchas Vytenis RIMKUS iš viso nedalyvavo parodoje? Kas vyksta Šiaulių dailės gyvenime? Ar kova tarp Šiaulių dailės patriarchų ir jaunųjų šiuolaikinio meno kūrėjų jau baigta? Kas joje – nugalėtojas?
Ritos Žadeikytės pokalbis apie tai su menotyrininkais Virginijumi Kinčinaičiu ir Vyteniu Rimkumi.
Giedriaus BARANAUSKO nuotr.
56-osios Šiaulių menininkų parodos atidarymas Šiaulių dailės galerijoje. Spėliota, kokias dailės tendencijas rodo parodos kūriniai? Daliaus Puzino skulptūrinis objektas „Paliktas – išprotėjęs“, tolumoje – Viliaus Šliuželio ratas iš medžio „Matrica“.