
Naujausios
Nauja direktorė sujudino įstaigos veiklą
Naujoji Joniškio turizmo ir verslo informacijos centro (toliau – centro) direktorė Jurgita Bučinskienė rajono politikams, bendradarbiaujantiems partneriams pateikė 100 dienų ataskaitą. Ji pasakojo siekianti, kad įstaiga būtų patrauklesnė turistams ir pritrauktų jaunimo. Per trumpą laiką pradėti bent keli nauji projektai, baigiama atnaujinti interneto svetainė, racionaliau naudojamos lėšos. Tiesa, kai kurie rajono Tarybos nariai dar norėtų aktyvesnio darbo su verslininkais.
Loreta RIPSKYTĖ
loretar@skrastas.lt
Siekia atvirumo
Jurgita Bučinskienė, pateikdama 100 dienų ataskaitą, pirmiausia sakė siekianti, kad apie jos vadovaujamą įstaigą sužinotų patys joniškiečiai, kad tai būtų atviras lankytojų centras, o ne oficialus biuras, kuriame įėjusius lankytojus skiria nuo darbuotojų stiklinė siena.
Per šimtą dienų buvo nemažai nuveikta. Centro lankytojai jau gali nemokamai pasinaudoti Wi-Fi paslauga, nusipirkti kavos iš automato. Centras gavo akreditaciją priimti savanorius, viena savanorė mergina jau talkino.
Aktyviai veikia ir dėmesio sulaukia įstaigos paskyra socialiniame tinklapyje „Facebook“, kovo mėnesį vėl pradės veikti interneto svetainė, kuriai atnaujinti centras papildomai lėšų neišleido.
Su „Vagos“ knygynu, kurio filialas veikia Joniškyje, derinama galimybė, kad jis priimtų pardavinėti joniškiečių, pavyzdžiui, „Audruvės“ klubo literatų, knygas, nes jiems patekti į knygynų rinką be galo sudėtinga.
500 turistų per penkis mėnesius
Centre pagausėjo parduodamų suvenyrų asortimentas, ypač džiaugiamasi Gasčiūnų amatų centro keramikos, rajono tautodailininkų darbais.
Pasak J. Bučinskienės, turistai, kurių per penkis mėnesius užsuko apie 500, daugiausia pirko magnetukus, marškinėlius. Dalis jų prašė parengti individualius kelionės po Joniškio rajoną maršrutus.
Atvykstant vis daugiau turistų tampa akivaizdu, kad centrui reikalingas turizmo vadybininko etatas. Pasak direktorės, nuspręsta atsisakyti finansininko etato, tiesiog perkant finansines paslaugas iš tuo užsiimančių įmonių.
Buvo taupoma
Per penkis mėnesius centras gavo 8 651 eurą pajamų, arba 1 000 eurų daugiau nei ankstesniais metais per tą patį laikotarpį. Daugiausia jų surinkta už parengtus dokumentus, seminarus, mokymus, kitų rajonų įmonių reklamą įstaigos lange arba socialinio tinklo profilyje.
Išlaidų sumažėjo, nes buvo sutaupyta lėšų komunalinėms, telekomunikacijų paslaugoms, kanceliarinėms reikmėms. Liko trys darbuotojai vietoje keturių. Jie sutiko, kad 126 eurais būtų sumažintas atlyginimas. Pati direktorė atlyginimą taip pat susimažino.
Į rajono Tarybos narės Rimantės Misiūnienės klausimą, kokį dėmesį centras skirs verslui, nes jis atsakingas ne tik už turizmą, Jurgita Bučinskienė atsakė, kad planuojamos karjeros dienos, kuriose darbdaviai galėtų ieškoti potencialių darbuotojų. Ji pati žada užsiimti projektų verslui rengimu.
Pakeitė atleistą direktorių
Konkursą laimėjusi Jurgita Bučinskienė į Turizmo ir verslo informacijos centro direktorės postą dirbti atėjo praėjusių metų rugpjūtį. Ji pakeitė 2016 metų sausį Joniškio rajono mero potvarkiu iš darbo atleistą Kęstutį Mačiulį, kuris šitokį sprendimą vadino politiniu susidorojimu. (Šiuo metu jis yra Tarybos narys, priklauso Darbo partijai ir dirba vienoje iš dviejų veikiančių opozicinių frakcijų, kurią sudaro penki asmenys.)
Meras Gediminas Čepulis tada direktoriui priekaištavo dėl nepakankamos, neefektyvios Turizmo ir verslo informacijos centro veiklos.
Valdantieji, atleidus direktorių K. Mačiulį, netgi svarstė apie galimybes centrą reorganizuoti ar imtis kitų pertvarkų, tačiau vėliau šių planų atsisakyta.
Autorės nuotr.
Pasak direktorės Jurgitos Bučinskienės, Turizmo ir verslo informacijos centro paslaugomis per penkis mėnesius pasinaudojo apie 500 Joniškio rajoną aplankiusių turistų.
Atėjus naujai vadovei siekiama, kad apie Turizmo ir verslo informacijos centrą sužinotų patys joniškiečiai, kad tai būtų atviras lankytojų centras, o ne oficialus biuras.