Šalies mokytojai sėmėsi patirties

Šalies mokytojai sėmėsi patirties

Ša­lies mo­ky­to­jai sė­mė­si pa­tir­ties

Gra­ži­nos pa­grin­di­nė­je mo­kyk­lo­je su­reng­to­je ša­lies mo­ky­to­jų me­to­di­nė­je-pra­kti­nė­je kon­fe­ren­ci­jo­je pa­si­da­lyta pa­tir­ti­mi apie in­teg­ruo­tą pra­di­nu­kų mo­ky­mą.

Ri­man­tas PET­RA­VI­ČIUS

mkrastas@skrastas.lt

Kon­fe­ren­ci­jo­je „In­teg­ruo­tas ug­dy­mas: ieš­ko­ki­me, at­ras­ki­me, da­lin­ki­mės“ pra­ne­ši­mą „Nuo in­teg­ruo­tų pro­gra­mų iki in­teg­ruo­tų pa­mo­kų“ per­skai­tė Pa­ne­vė­žio „Vil­ties“ pro­gim­na­zi­jos pra­di­nių kla­sių mo­ky­to­ja eks­per­tė, „Me­tų mo­ky­to­ja-2013“ pre­mi­jos lau­rea­tė As­ta Sa­ka­lie­nė.

Sa­vo pra­ne­ši­me ji pri­sta­tė in­teg­ra­vi­mo bū­dus, me­to­dus, ga­li­my­bes, su­pa­žin­di­no su skait­me­ni­nė­mis in­teg­ruo­to­mis pa­mo­ko­mis, pa­tei­kė to­kių pa­mo­kų pa­vyz­džių.

Pa­sak pe­da­go­gės, in­teg­ruo­to mo­ky­mo kom­po­nen­tai – in­teg­ruo­ja­mie­ji da­ly­kai, veik­los po­bū­dis, in­teg­ra­ci­ja, o sėk­mės ro­dik­lis – pla­na­vi­mas.

Dar­bas sek­ci­jo­se pra­si­dė­jo at­vi­rų fil­muo­tų pa­mo­kų ste­bė­ji­mu.

Gra­ži­nos pa­grin­di­nės mo­kyk­los mo­ky­to­jai pri­sta­tė pen­kias fil­muo­tas pa­mo­kas.

Pra­di­nių kla­sių mo­ky­to­ja In­ga Svin­kū­nie­nė fil­muo­to­je me­džia­go­je „Kie­no au­sys ky­šo?“ pa­sa­ko­jo apie in­teg­ruo­tą pa­sau­lio pa­ži­ni­mo, lie­tu­vių kal­bos ir mu­zi­kos pa­mo­ką ne­tra­di­ci­nė­je ap­lin­ko­je tre­čio­je kla­sė­je.

Pra­di­nių kla­sių mo­ky­to­ja Re­gi­na Mor­kū­nie­nė fil­muo­to­je me­džia­go­je „Ke­lio­nė bu­ri­niu lai­vu“ pa­sa­ko­jo apie in­teg­ruo­tą mu­zi­kos, lie­tu­vių kal­bos, pa­sau­lio pa­ži­ni­mo ir ang­lų kal­bos pa­mo­ką.

Su­si­do­mė­ji­mo su­lau­kė ir Ra­sos Ja­siu­lie­nės fil­muo­ta me­džia­ga „Eg­lė ir pu­šis“ – apie in­teg­ruo­tą pa­sau­lio pa­ži­ni­mo, lie­tu­vių kal­bos ir ma­te­ma­ti­kos pa­mo­ką ant­ro­je kla­sė­je, in­for­ma­ci­nių tech­no­lo­gi­jų mo­ky­to­jo Egi­di­jaus Dai­li­do­nio trum­pas fil­mu­kas „Tech­ni­kos pa­žan­ga žmo­gaus gy­ve­ni­me“ bei fil­mu­kas apie in­teg­ruo­tą lie­tu­vių kal­bos, pa­sau­lio pa­ži­ni­mo ir mu­zi­kos pa­mo­ka pir­mo­je kla­sė­je, ku­rią pri­sta­tė pra­di­nių kla­sių mo­ky­to­ja Jo­lan­ta Nė­jie­nė.

Kon­fe­ren­ci­jos pa­bai­go­je bu­vo api­bend­rin­ta pra­ne­ši­mų me­džia­ga, dis­ku­si­jo­se ki­lu­sios idė­jos.

Tai – ant­ro­ji Gra­ži­nos pa­grin­di­nė­je mo­kyk­lo­je vy­ku­si kon­fe­ren­ci­ja apie in­teg­ruo­tą mo­ky­mą. Jo­je gra­ži­nie­čiai su­lau­kė ko­le­gų iš Vil­niaus, Skuo­do, Šiau­lių, Ši­lu­tės, Pa­pi­lės, Rad­vi­liš­kio mies­to bei ra­jo­no ug­dy­mo įstai­gų.

Au­to­riaus nuo­tr.

Pa­ne­vė­žio „Vil­ties“ pro­gim­na­zi­jos pra­di­nių kla­sių mo­ky­to­ja, „Me­tų mo­ky­to­ja-2013“ pre­mi­jos lau­rea­tė As­ta Sa­ka­lie­nė su­pa­žin­di­no su sa­vo ve­da­mo­mis in­teg­ruo­to­mis pa­mo­ko­mis.

Kon­fe­ren­ci­jos me­tu bu­vo ga­li­ma įsi­gy­ti me­to­di­nės li­te­ra­tū­ros, lei­di­nių, rei­ka­lin­gų in­teg­ruo­tam ug­dy­mui.