Kalti darbuotojai ar telefonas?

Kalti darbuotojai ar telefonas?

SKAI­TY­TO­JAI KREI­PĖ­SI

Kal­ti dar­buo­to­jai ar te­le­fo­nas?

Į re­dak­ci­ją krei­pę­si še­du­viai skun­dė­si, jog iš mo­bi­lio­jo ope­ra­to­riaus tink­lo ne­ga­li pri­si­skam­bin­ti į Še­du­vos am­bu­la­to­ri­jos re­gist­ra­tū­ros lai­di­nį te­le­fo­ną. Po­lik­li­ni­kos dar­buo­to­jai tai aiš­ki­na ry­šio pro­ble­ma, ku­rią ban­dys iš­spręs­ti.

Sau­lius JUŠ­KE­VI­ČIUS

saulius@skrastas.lt

Ne­ga­li pri­si­skam­bin­ti

Į re­dak­ci­ją pa­skam­bi­nu­si še­du­vė skun­dė­si, jog neį­ma­no­ma pri­si­skam­bin­ti į Še­du­vos am­bu­la­to­ri­jos re­gist­ra­tū­rą. Pas­kam­bi­nus iš mo­bi­liojo te­le­fo­no pa­si­girs­ta užė­mi­mo sig­na­las ar­ba įra­šy­tas ope­ra­to­riaus bal­sas, pra­ne­šan­tis, kad to­kio nu­me­rio nė­ra.

„Tai jau tę­sia­si ke­lerius me­tus. Kol tu­rė­jau lai­di­nį te­le­fo­ną to­kių pro­ble­mų ne­bu­vo. Iš mo­bi­liojo te­le­fo­no pri­si­skam­bin­ti į re­gist­ra­tū­rą neį­ma­no­ma. Grei­čiau jau pa­ts nuei­si pės­čio­mis, nei už­si­re­gist­ruo­si pas gy­dy­to­ją te­le­fo­nu“, – guo­dė­si mo­te­ris.

Ki­tas še­du­vis re­dak­ci­jai sa­kė įta­rian­tis, jog dar­buo­to­jai tur­būt nu­ke­lia te­le­fo­no ra­ge­lį spe­cia­liai, kad ne­ga­lė­tum pri­si­skam­bin­ti ar­ba pa­tys šne­ka.

Eks­pe­ri­men­tas

„Mū­sų kraš­to“ re­dak­ci­ja at­li­ko eks­pe­ri­men­tą.

Į Še­du­vos pir­mi­nės svei­ka­tos prie­žiū­ros cent­ro re­gist­ra­tū­ros te­le­fo­ną vie­nu me­tu pa­skam­bi­no iš mo­bi­liojo ir lai­di­nio te­le­fo­nų. Mo­bi­liojo te­le­fo­no skam­bu­tis bu­vo nu­spaus­tas ke­le­tą se­kun­džių anks­čiau, ne­gu nu­me­ris su­rink­tas lai­di­niu te­le­fo­nu.

Skai­ty­to­jų nu­ro­dy­ti nu­si­skun­di­mai pa­si­tvir­ti­no. Tuo me­tu, kai mo­bi­liojo ry­šio te­le­fo­nas ro­dė užė­mi­mą, lai­di­niu te­le­fo­nu at­si­lie­pė re­gist­ra­tū­ros dar­buo­to­ja.

Iš­gir­du­si, ko­kiu klau­si­mu skam­bi­na­ma, mo­te­ris pa­ti­ki­no, jog te­le­fo­no ra­ge­lis tik­rai nė­ra nu­ke­lia­mas, o dar­buo­to­jai juo skam­bin­ti ne­ga­li, nes į šį nu­me­rį ga­li­ma tik pa­skam­bin­ti, ta­čiau iš jo skam­bin­ti ne­ga­li­ma. Pa­sak jos, tai ry­šio pro­ble­ma.

„Kar­tą į re­gist­ra­tū­rą krei­pė­si mo­te­ris, ku­ri ir­gi skun­dė­si ne­ga­lin­ti pri­si­skam­bin­ti. Mes pa­pra­šė­me jos su­rink­ti te­le­fo­no nu­me­rį ir kar­tu įsi­ti­ki­no­me, jog re­gist­ra­tū­ros te­le­fo­nas skam­bu­čio ne­ro­dė, o mo­ters te­le­fo­ne gir­dė­jo­si užė­mi­mo sig­na­lai, nors te­le­fo­no ra­ge­lis bu­vo pa­dė­tas ant te­le­fo­no apa­ra­to“, – aiš­ki­no re­gist­ra­tū­ros dar­buo­to­ja.

Kreip­sis į meist­rus dėl ga­li­mo ge­di­mo

Še­du­vos pir­mi­nės svei­ka­tos prie­žiū­ros cent­ro di­rek­to­rė Auš­ra Čiū­da­rie­nė, iš­gir­du­si apie še­du­vių skun­dus, sa­kė, jog nuo praė­ju­sių me­tų lapk­ri­čio cent­ro re­gist­ra­tū­ra pra­dė­jo dirb­ti elekt­ro­ni­nės svei­ka­tos sis­te­mo­je, to­dėl kol dar­buo­to­jas at­si­lie­pia į vie­ną skam­bu­tį ir pa­cien­tą už­re­gist­ruo­ja kom­piu­te­ry­je, ki­ti skam­bi­nan­tie­ji gir­di užė­mi­mo sig­na­lą.

„Ka­dan­gi lai­di­nių te­le­fo­nų ma­žė­ja, tu­rin­tie­ji mo­bi­liuo­sius te­le­fo­nus jau ku­rį lai­ką ga­li skam­bin­ti į re­gist­ra­tū­ros mo­bi­lų­jį te­le­fo­ną. Jo nu­me­ris skel­bia­mas ir re­gist­ra­tū­ro­je, ir in­ter­ne­te, ir ant cent­ro lau­kujų du­rų“, – sa­kė A. Čiū­da­rie­nė.

Iš­gir­du­si apie re­dak­ci­jos at­lik­tą eks­pe­ri­men­tą bei pa­čių dar­buo­to­jų iš­sa­ky­tus žo­džius, di­rek­to­rė ste­bė­jo­si, ko­dėl nie­kas iš dar­buo­to­jų jai apie tai neuž­si­mi­nė. Ji ža­dė­jo kreip­tis dėl ge­di­mo į ry­šio ope­ra­to­rių, kad at­vy­kę meist­rai iš­siaiš­kin­tų, ko­dėl neį­ma­no­ma į re­gist­ra­tū­ros lai­di­nį te­le­fo­ną pri­si­skam­bin­ti  mo­bi­liuoju te­le­fo­nu.

Nors di­rek­to­rė tei­gė, kad ant am­bu­la­to­ri­jos lau­ku­jų du­rų yra nu­ro­dy­tas mo­bi­liojo te­le­fo­no nu­me­ris, ta­čiau, ap­si­lan­kius Še­du­vo­je, ant du­rų to­kio raš­te­lio ne­te­ko pa­ste­bė­ti.

Au­to­riaus aut.

SKEL­BI­MAI: Nors cent­ro di­rek­to­rė tvir­ti­no, kad ant lau­ku­jų du­rų yra skel­bi­mas, nu­ro­dan­tis mo­bi­liojo te­le­fo­no nu­me­rį, ta­čiau po gy­ven­to­jų skun­do ras­ti jo ne­pa­vy­ko.

CENT­RAS: Še­du­vos gy­ven­to­jai ne­pa­ten­kin­ti, kad sun­ku pri­si­skam­bin­ti į po­lik­li­ni­kos re­gist­ra­tū­rą mo­bi­liuoju te­le­fo­nu.