
Naujausios
SKAITYTOJAI KREIPĖSI
Problema: kaip išsigryninti pinigų?
Praėjusią savaitę Radviliškyje DNB ir SEB bankų klientai patyrė nepatogumų – vienintelis DNB banko bankomatas miesto centre, banko skyriaus patalpose, pritrūko pinigų. Banko atstovai išreiškia tik apgailestavimą ir siūlo kitus pinigų išgryninimo būdus.
Saulius JUŠKEVIČIUS
saulius@skrastas.lt
Patyrė nepatogumų
Į redakciją paskambinusi radviliškietė pasiguodė, kad praėjusią savaitę pateko į labai nepatogią ir keblią padėtį.
„Išsiruošiau važiuoti pas pažįstamus. Kadangi autobusuose atsiskaityti banko kortele negalima, nuskubėjau į DNB banko skyrių, kur yra vienintelis miesto centre bankomatas, aptarnaujantis DNB ir SEB bankų korteles. Tačiau susidūriau su problema, nes, surinkus visus kodus, bankomato ekrane pasirodė užrašas, kad klientai neaptarnaujami. Paklausus banko darbuotojos, ši paaiškino, jog greičiausiai baigėsi pinigai, o grynųjų niekas į jį neįnešė (bankomatas ir priima, ir išduoda pinigus)“, – pasakojo radviliškietė.
Moteris sakė, kad nuskubėjusi į kitą bankomatą, esantį už autobusų stoties, tačiau ir vėl problema. Norimų kupiūrų nebuvo ir šio banko bankomate, esančiame atokiau nuo miesto centro, prie vieno iš prekybos centrų. Galimos išsiimti sumos nebuvo ir netoliese esančiame SEB bankomate.
„Kadangi esu SEB banko klientė, pinigų negalėjau išsiimti ir „Perlo“ terminale. Teko eiti skolintis pas pažįstamus“, – sakė moteris.
Pasak jos, tai jau ne pirmas kartas, kai DNB bankomate banko skyriaus patalpose pritrūksta pinigų.
„Dažniausiai tai įvyksta tomis dienomis, kai mokamos pašalpos, atlyginimai ar pensijos – mėnesio pirmoje pusėje“, – teigė laikraščio skaitytoja.
Panašaus skundo sulaukta ir iš vienos senjorės, kuri taip pat rugsėjo 10-ąją bandė išsigryninti pinigų DNB bankomate.
Pasak jos, bankomatas kurį laiką neveikė ir kitą dieną.
Bankas situaciją aiškinsis
Kai po skaitytojų skambučio „Mūsų kraštas“ apsilankė DNB banko skyriuje, bankomatas taip pat neveikė. Patalpose buvęs darbuotojas aiškino, jog gedimas bus sutaisytas po 15–20 minučių.
Pasak pinigų išsigryninti laukiančių vyresnių žmonių, jie čia jau stovi apie pusvalandį, nes žingsniuoti iki magistralinio kelio Šiauliai–Panevėžys, kur prie prekybos centrų įrengti bankomatai, jiems per sunku.
Apie susiklosčiusią situaciją redakcija pasiteiravo banko DNB atstovo spaudai Andriaus Vilkanco. Banko atstovas buvo labai nustebęs, kad bankomate pritrūko pinigų.
„Apie tokią situaciją girdžiu pirmą kartą. Bandysime ją spręsti, kad pinigų nepritrūktų“, – sakė jis.
A. Vilkancas tvirtino, jog be jų banko dviejų bankomatų, yra dar ir SEB bankomatas, todėl pritrūkus pinigų viename, jų galima išsigryninti kitame.
Užsiminus, jog pinigų bankomatuose pritrūksta tomis dienomis, kai mokamos pašalpos, atlyginimai bei pradedamos mokėti pensijos, banko DNB atstovas garantavo, kad tomis dienomis bankomatus bus stengiamasi papildyti pinigais dažniau.
Banko DNB atstovas nustebo išgirdęs, kad radviliškiečiai mažai naudojasi atsiskaitymais banko kortele. Dar labiau jį nustebino redakcijos informacija, jog tik nedaugelyje miesto centre esančių mažų parduotuvėlių tai galima padaryti, nes jų savininkams tai neapsimoka – per dideli banko mokesčiai.
A. Vilkancas užsiminė apie galimybę pinigų išsigryninti ir juos įnešti į savo sąskaitą per „Perlo“ terminalą.
Tačiau ne visuose terminaluose ji teikiama, be to, pinigų išgryninimo paslauga yra mokama. SEB banko klientams tokia paslauga „Perlo“ terminale neteikiama.
Dar metų pradžioje rašėme apie panaikintą bankomatą prie prekybos centro „Norfa“ pačiame Radviliškio miesto centre. Tuomet banko atstovai žadėjo, jog vasaros pabaigoje ar rudenį pradėsiantis veikti daugiafunkcis bankomatas DNB skyriuje padės išspręsti problemą ir radviliškiečiams nereikės lakstyti po visą miestą, norint išsigryninti pinigų.
Tačiau kol kas problemų vis dar yra.
Autoriaus nuotr.
BANKAS: Banko DNB Radviliškio skyriuje įrengtame daugiafunkciame bankomate dažnai pritrūksta pinigų, ir pats bankomatas dažnai neveikia.