
Naujausios
Šiaulių ieškojo pajūryje
"Tapome visi vienos komandos nariai. Buvo smagu, kai posėdžio pradžioje žiūrėjote į mus čia stovinčius su marškinėliais, išlaikyti tą staigmeną, sulaukti jūsų priesaikos ir posėdžio pabaigos bei pasijusti vienos komandos nariais", – iš tribūnos sakė Švietimo, kultūros ir sporto departamento direktorė Asta Lesauskienė.
Meras Artūras Visockas pasidžiaugė, kad nuo šiol Savivaldybė turės vieningą ženklą, kuris ją pozicionuos "visur ir viskame". Meras pristatė, kad dėl to dirbo pakankamai rimta komanda.
"Pradėję vykdyti reprezentacinius renginius pajutome, kad nesame iki galo susitarę, koks ženklas pozicionuoja Šiaulius. Pykdavome ant renginių organizatorių, kad mes ten nematome savivaldybės, jos išskirtinumo", – priežastis, kodėl reikėjo "rebrandingo", politikams aiškino į komandos priekį stojusi A. Lesauskienė.
Savivaldybė iki šiol turėjo oficialiai patvirtintą ženklą, kurio pagrindą sudarė stilizuota šaulio figūra. Jo autorius dizaineris Vilmantas Dambrauskas irgi buvo pakviestas į darbo grupę.
A. Lesauskienė sakė, kad darbą padarė per dvi dienas ir vieną naktį, kurias kovo pradžioje praleido "prie jūros esančiose savivaldybėse".
Kaip vėliau paaiškino viešųjų ryšių skyriaus specialistas Vitalis Lebedis, darbo grupės nariai lankėsi Klaipėdos ir Palangos savivaldybėse. Ten susitiko su didelių renginių organizatoriais, marketingo, turizmo specialistais.
"Bandėme aiškintis, su kuo sieja Šiaulius, ar juos šalyje vis dar atpažįsta, kaip Saulės miestą, ar šis įvaizdis jau pasenęs", – sakė V. Lebedis.
A. Lesauskienė akcentavo, kad šįkart sportas parodė lyderystę, nes sporto komandos jau seniai naudoja juodą-geltoną spalvas. Pasiūlyta tuo keliu eiti ir visai savivaldybei.
Juodą ir geltoną spalvas naudoja ir Šiaulių krepšinio klubas "Šiauliai". Jo vyriausiasis treneris Antanas Sireika šią savaitę gavo Tarybos nario mandatą, o komandos vadovas Mindaugas Žukauskas bičiuliaujasi su meru.
Padarome stiprų žingsnį, kad būtume vieningi visame kame.
Viena spalva su sportu
Dizaineris V. Dambrauskas buvo atviras: "Mes nekūrėme naujo logotipo, atlikome "rebrandingą" – iš anksčiau buvusio ženklo padarėme naują sprendimą".
"Atpažinimas išliko, ženklas nėra prastas. Kai buvome Klaipėdos ir Palangos savivaldybėse, jie gyrė mūsų ženklą", – sakė dizaineris.
Jis priminė, kad Vilnius turi gerai padarytą savo logotipą ir Šiauliai negali atsilikti.
"Paliktos tik dvi spalvos, kad būtų stipru, nes Šiauliai tokie ir yra – drąsūs, stiprūs ir nevynioja nieko į vatą. Tas logotipas atitinka mūsų dabartį", – dėstė V. Dambrauskas.
Jis aiškino, kad geltona ir juoda spalvos paimtos tam, kad būtų maksimalus kontrastas. Kad kalbėtų viena spalva su Šiaulių sportu.
"Padarome stiprų žingsnį, kad būtume vieningi visame kame", – reziumavo kūrėjas.
Pigus naujo įvaizdžio kūrimas
A. Lesauskienė pastebėjo, kad turizmo parodoje miestai lengvai atpažįstami pagal jų spalvas. Vilnius – raudona-juoda, kaip krepšinio komanda "Rytas", Kaunas – žalia-balta, kaip "Žalgiris", pajūrio savivaldybės arba ežerų krašto – mėlyna. Šiaulių akcentas – juodame fone geltona saulė, o jos centre – šaulio figūra.
"Saulės miestu mus jau vadina. Mums reikia šį ženklą įsimylėti iš naujo",– kvietė departamento vadovė.
V. Lebedis informavo, kad pats logotipo sukūrimas miestui nekainavo, V. Dambrauskas ženklo "Šiauliai – saulės miestas" atnaujinimą atliko nemokamai. Šiuo metu dizaineris dirba savivaldybės biudžetinėje įstaigoje kultūros centre "Laiptų galerija".
Tentą su naujuoju ženklu, prie kurio noriai fotografavosi miesto politikai, pagaminti užsisakė Šiaulių kultūros centras reprezentaciniam renginiui – šokio festivaliui-konkursui "Aušrinė žvaigždė".
45 marškinėliai su naujuoju ženklu pagaminti iš rėmėjų lėšų. Vieno jų kaina 12 eurų. Jų užteko 31 Tarybos nariui ir darbo grupei.
