
Naujausios
Traukinys stūmė sunkvežimį
Akmenės rajono geležinkelio atkarpos Naujoji Akmenė – Alkiškiai pervažoje traukinys trenkėsi į sunkvežimį.
Vytautas RUŠKYS
vytautas@skrastas.lt
AB „Lietuvos geležinkeliai“ remontininkų traukinys stūmė „Gaz – 53“ markės sunkvežimį ir jo tempiamą medienos smulkintuvą apie 20 metrų.
Po smūgio į galinę automobilio dalį jis nuvirto ant šono. Kabinoje išsilaikęs vairuotojas tvirtai įsikibo į vairą ir išvengė paviršinių kūno sužalojimų.
Į sunkvežimį įlindo ašis, esanti traukinio priekinėje dalyje. Todėl traukinys šiek tiek pakilo į orą, ir pora priekinių ratų nušoko nuo bėgių, šiek tiek juos apardė.
Vėliau traukinį ant bėgių užkėlė iškviesti du autokranai.
Po avarijos 50 metų Plungės rajono gyventojas buvo sukrėstas. Tačiau, nejausdamas fizinio skausmo, nekvietė greitosios medicinos pagalbos. Vis dėlto kitą dieną jis nuvyko į Plungės ligoninę, medikai paskyrė ambulatorinį gydymą.
Susidūrimą pervažoje mačiusių kitų vairuotojų tvirtinimu, sunkvežimis sustojo prie ženklo „Stop“, o paskui lėtai pajudėjo. Traukinys trenkėsi, važiuodamas maždaug 20 kilometrų per valandą greičiu.
Plungiškis vairuotojas aiškino, kad pradėjo važiuoti į pervažą, matydamas tuščius geležinkelio bėgius.
Spėliojama, kad toks įspūdis susidarė dėl mažo kampo tarp kelio nuo Menčių pusės ir geležinkelio nuo Naujosios Akmenės pusės, kur prie „Stop“ ženklo sustojo sunkvežimis.
Tas kampas esąs 45 laipsnių, o dabartiniuose techniniuose reikalavimuose pervažoms nurodoma, kad būtinas ne mažesnis kaip 60 laipsnių kampas.
Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo kontrolės skyriaus vedėjas Tomas Tatarėlis tvirtino, kad toks reikalavimas yra priimtas vėliau, negu įrengta pervaža netoli Alkiškių, todėl čia nėra techninio pažeidimo.
Pasak T. Tatarėlio, taptų privalu padidinti kampą prie pervažos, jei ji būtų rekonstruojama.
Archyvo nuotr.
AVARIJA: Pervažoje traukinio nustumtą sunkvežimį vairavęs Plungės rajono gyventojas išsilaikė kabinoje ir nepatyrė kūno išorinių sužalojimų.