
Naujausios
Vilniaus gatvės virto vulgarių orgijų vieta. Atrodė, jog iš gelmių į žemės paviršių išniro pats pragaras su visais jam būdingais atributais.
Padorūs žmonės sako varę nuo televizorių vaikus, kad šie nematytų to vaivorykštinio gaivalo.
Kovotojų už lygybę buvo tūkstančiai. Mat, į krikščionišką mūsų šalelę seksualinės mažumos suplūdo ir iš kitų kraštų.
Tuo tarpu tradicines šeimas kaip šiokią tokią atsvarą seksualinių mažumų siautėjimui į viešumą išvedęs Kristupas Krivickas tenkinosi nedideliu būreliu dalyvių, kukliai besiglaudžiančių skverelyje ir nerėkiančių apie savąsias vertybes.
Bet gal jau laikas apie jas rėkti? Nes naujosios mados, į kūniškus malonumus nukreiptu neatsakingu gyvenimo būdu paviliojančios vis daugiau jaunų žmonių, gali smogti lemiamą smūgį jau ir taip pažeidžiamai mažų Baltijos šalių demografijai.
Sunku patikėti, kad tokios išsivertusį pūlinį primenančios seksualinių mažumų eitynės yra kova už lygybę. Juk jie lygiai tą patį gali daryti savo miegamuosiuose, ką daro ir tradicinės šeimos. Ar kas juos persekioja? Ar draudžia mėgautis kūniškais malonumais? Ar į jų guolį braunasi tradicinės orientacijos atstovai?
Bet tie paradai surežisuoti taip, kad akcentuojamos būtent seksualinės galimybės. Todėl kyla pagrįstas klausimas. Ar tai nėra tik gėjų ir lesbiečių reklama, jų gyvenimo būdo propaganda, siekiant įtraukti kuo daugiau jaunimo?
Seksualinių mažumų atstovai nuolat kalba apie vienalyčių šeimų juridinį įteisinimą, kuris apibrėžtų jų santykius, turtinius ir kitus reikalus, galbūt net leistų įsivaikinti "betėvius" vaikus.
Valstybė jiems pasiūlė įregistruoti partnerystę. Bet kovotojai už lygybę sako – to maža. Du kartu gyvenantys vyrai arba dvi moterys nori vadintis šeima. Tik ar už teisę vadintis šeima kovojama tokiais paradais?
Ar ne protingiau ir ne veiksmingiau būtų savo reikalavimus kelti juridinėmis priemonėmis, kalbėjimusi su visuomene, konkrečių problemų iškėlimu informacijos priemonėse, o ne paradais, kurie kelia didžiosios visuomenės dalies pasipiktinimą.
Gėjai ir lesbietės džiaugiasi, kad visuomenė tampa tolerantiškesnė. Šiemet jų paradui jau niekas nebetrukdė. Nebuvo netgi Gražulio!
Lietuva – viena iš sparčiausiai nykstančių Europos ir pasaulio šalių.
Tolerancija – gerai. Gyvename demokratinėje visuomenėje. Bent jau taip įsivaizduojame.
Tik kartais pernelyg tolerantiškas žmogus padaro kiaulysčių sau ir tiems, kuriems yra pernelyg tolerantiškas. Tas pats ir su tolerantiška visuomene.
Ar kas nors paskaičiavo, kiek Lietuvai kainuoja tokie seksualinių mažumų paradai? Jų dalyviai užima gatves, sutrikdo įprastinį eismą. Juos nuo tradicinės orientacijos žmonių saugo pulkai policininkų. Jų propagandai ir reklamai dirba būriai žurnalistų, kurie tuo metu galėtų parašyti ką nors pozityvaus arba atlikti rimtą žurnalistinį tyrimą.
Ar visuomenei tikrai to reikia? Ir kiek gėjystė ir lesbietystė kaip reiškiniai naudingi visuomenei?
Niekas neneigia, jog ir tarp seksualinių mažumų atstovų yra talentingų žmonių, puikių savo srities specialistų, kurie savo darbu turtina Lietuvą. Bet faktas, jog iš vienalyčių santykių negimsta vaikai, svarstykles visuomet nusvers tradicinės šeimos naudai.
Palyginkime kiek yra sunkesnis ir sudėtingesnis tradicinės jaunos šeimos gyvenimas, kai tėvai privalo auginti, išlaikyti savo vaikus, daug dirbti, aukoti gyvenimo malonumus vardan šeimos. Jų vaikai ir vaikų vaikai užaugę taip pat dirbs Lietuvai.
Vienalytėse porose tokio pobūdžio sunkumai išgaruoja lyg dūmas. Du draugeliai arba draugelės po darbo gali kiek nori iškylauti, gyventi savo malonumui, tik sau leisti savo atlyginimą. Žodžiu, rojus žemėje. Tik vienas mažytis mažmožis. Po jų Lietuvai nieko neliks...
O Lietuvos demografinė situacija kasmet prastėja. Lietuva – viena iš sparčiausiai nykstančių Europos ir pasaulio šalių.
Pernai gimė tik 29 tūkstančiai kūdikių. Vienai šeimai tenka po 1,7 vaiko. Kartų kaitai užtikrinti reikia, kad kiekviena šeima augintų bent po du vaikus.
Gyventojų struktūra taip pat nedžiugina. Daugiausia šešiasdešimtmečių ir penkiasdešimtmečių žmonių. Jaunimo, galinčio pagerinti demografinę situaciją, nuolat mažėja.
Ir kai pamatai tūkstančius jaunų merginų ir vaikinų, besisukinėjančių po gėjų paradus, darosi baisu. Tuomet jau nebegalvoji apie toleranciją. Gėjų ir lesbiečių karnavalai – dar vienas grėsmės išnykti signalas.
Tai išimtis, kuri po truputį atsikąsdama valgo taisykles, pagal kurias gyvena milijonai tradicinių šeimų. Ar išimtis mums tikrai svarbiau už taisyklę?