Velykos – Paryžiuje!!!

Gimnazijos nuotr.
Prancūzų kalbos besimokantys janoniečiai, kartu su kitais Šiaulių mokyklų moksleiviais – „prancūzais“, savo prancūzų kalbos žinias gyvai tikrinosi Paryžiuje.

Kaip ir kasmet, prancūzų kalbos besimokantys mokiniai per velykines atostogas keliauja po Prancūziją. Šiais metais nusprendėme aplankyti Paryžių, Disneilendą ir šalia Paryžiaus esantį Saint Michel kalną. 40 šiauliečių mokinių, besimokančių prancūzų kalbos, tarp jų 5 mokinės iš Juliaus Janonio gimnazijos, su dideliu noru ir entuziazmu, išsiilgę kelionių ir, žinoma, norėdami pasitikrinti savo prancūziškas žinias, pajudėjo Prancūzijos link.

Pakeliui aplankėme Vroclavo miestą, Lenkijoje, Rotenburgo miestą, Vokietijoje, ir štai – išsvajotas Paryžius! Mūsų gidas linkėjo, kad pajustume jo skonį, kvapą, išjaustume Paryžiaus dvasią. Pasidžiaugę Paryžiumi, kitą dieną linksminomės Disneilende. Nors išmaudė mus lietus, bet grįžome laimingi. Nuvykę į Luaros Slėnį, aplankėme Šamboro ir Šenonso pilis, nuostabias išore, bet skirtingas vidumi. Saint Malo miestelis prie Atlanto vandenyno sužavėjo savo istorija bei salų ir fortų panorama. Saint Michel kalnas – tai ant aukštos uolos įkurtas vienuolynas, apjuostas vandenynu. Susižavėję vaizdais, deja, jau turėjome traukti namų link, bet pakeliui dar užsukome į Belgiją, Guent universitetinį miestą, uostamiestį. Čia mūsų kelionės smagumai baigėsi, užtat parsivežėme daug įspūdžių ir motyvacijos tobulinti prancūzų kalbą – kad kitais metais Prancūzijoje būtų dar smagiau ir laisviau kalbėti su vietiniais žmonėmis.