Kuršėnų gimnazistai – nacionalinio mokinių konkurso laureatai

Organizatorių nuotr.
Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos atstovai tapo nacionalinio mokinių kūrybos darbų konkurso „Lietuvos kovų už laisvę ir netekčių istorija” laureatais.

Vilniuje, Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro Memorialinio departamento Okupacijų ir laisvės kovų muziejaus padalinio Tuskulėnų rimties parko memorialinio komplekso konferencijų salėje, vyko nacionalinio mokinių kūrybos darbų konkurso „Lietuvos kovų už laisvę ir netekčių istorija” baigiamasis renginys.

Šiais metais konkurse dalyvavo 910 mokinių iš Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų ir lietuviškų mokyklų užsienyje.

Šiaulių rajono Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazijos mokiniai konkurso komisijai vertinti pristatė filmą ir rašinius. Filmų grupėje gimnazistų Eriko Žilvyčio (IGD klasė), Erilės Šliupaitės (IGD klasė) ir Mintės Navickaitės (IGC klasė) filmui „Sušalusi ašara“ apie Kuršėnų krašto tremtinius paskirta pirma vieta. Mokinius konsultavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Asta Mazūraitė ir dailės mokytoja Žyginta Ivanavičienė.

Puikiai mokiniams sekėsi ir rašinių grupėje. Rasa Griciūtė (IIIGA klasė) konkursui pristatė memuarus „Angaros upė ir pulkas avių“ apie savo močiutę tautodailininkę Juzę Kvedaraitę-Švambarienę. Rasos mokytoja Asta Mazūraitė. Mokinei už šį darbą paskirta antra vieta.

Jono Benedikto Šličiaus (IIGD klasė) darbui „Po artimųjų skausmo ir tremties vietas, arba lietuvių likimas Sibire“ taip pat skirta antra vieta (konsultavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Raimonda Rumbinaitė ir istorijos mokytoja Violeta Laurutienė). Pijui Milašiui (IVGB klasė) už darbą „Basomis per likimo skaudulius – dvi apybraižos apie tremtinius, gyvenusius Kuršėnuose“ paskirta trečia vieta (konsultavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Raimonda Rumbinaitė).

Nacionalinis mokinių kūrybos darbų konkursas šiemet buvo organizuojamas 22 kartą.

Konkurso tikslas – ugdyti jaunimo pilietiškumą, skatinti jų įsitraukimą į istorinės atminties puoselėjimo bei jos įprasminimo veiklas.