Gimnazistai važiavo į draugystės ekskursiją

Ilgai lauktą dieną mes, Šiaulių Simono Daukanto gimnazijos Im ir Ib klasės, vykome į ekskursiją po kelis Latvijos miestus.

Pats pirmas sustojimas – smėlio urvai. Gidė papasakojo legendas apie urvus, privertė mus eiti keliais per smėlį ir sugebėjo paklaidinti. Po žeme buvo +8 C šilumos.

Kuldyga – tai ne tik urvai, bet ir Ventos krioklys, senas plytų tiltas. Įspūdį padarė „jaunavedžių tiltelis“, nukabinėtas spynomis. Kuldygos senamiestyje daug senovinių pastatų, kurie ne tik gerai išsilaikę, bet ir puikiai dera prie šiuolaikinio gyvenimo. Patiko fotografuoti senovinius pastatus. Atsiskyręs nuo kitų, radau gražų fontaną prie Rotušės, raudonų plytų bažnyčią ir gatvelę, kurioje stovėjo vien tik raudoni namai.

Ventspilyje pirmasis mūsų sustojimas buvo prie didžiosios Ventos upės prieplaukos, iš kurios plaukėme laivu iki Baltijos jūros. Grįžę aplankėme Ventspilio turgaus aikštę. Joje senovinis miesto laikrodis stebino savo dydžiu ir originalumu. Laukėme, kol nuskambės varpai, skambinantys kas valandą.

Grožėjomės inkarų muziejumi po atviru dangumi. Galėjome išbandyti Tarzano taką, pabandyti persikelti plaustu į kitą krantą ir pasportuoti bei išbandyti savo jėgas treniruoklių parkelyje.

Prie jūros mus pasitiko ilgai laukta saulė. Paplūdimys tuščias, lyg būtų mums užsakytas.

Saulės palydėti nuvažiavome prie dirbtinės kilmės kalno, kuris žiemą virsta slidinėjimo trasa. Palydėję saulę patraukėme namų link.

Tik nuotykiai nesibaigė. Kai sustojome degalinėje, vairuotojas Darius su savo armonika užtraukė melodiją, visi kaipmat puolė šokti. Ilga kelionė neprailgo, nes dar buvo ir karaokė koncertas.

Edvinas Račys, Simono Daukanto gimnazijos Im klasės mokinys (lietuvių kalbos mokytoja Alvyda Jusienė)

Mokyklos nuotr.

EKSKURSIJA: Šiaulių Simono Daukanto gimnazijos Im ir Ib klasės vyko į susipažinimo ir draugystės ekskursiją.