Pakruojo dvarui vėl atiteko vietinių turistų simpatijos

Redakcijos archyvo nuotr.
„Vietinių turistų simpatijos“ trečius apdovanojimus iš eilės atiteko Pakruojo dvarui. Vasarą dvare vyksta gėlių festivalis.

Didžiausia Baltijos šalyse turizmo paroda ADVENTUR 2023 atidaryta „Turizmo sėkmingiausiųjų 2022“ apdovanojimais. Aštuonioliktą kartą ceremonijoje buvo paskelbtos turizmo asmenybės, projektai, vietovės, inovacijos ir paslaugų teikėjai, kuriuos nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ inicijuotuose rinkimuose ryškiausiais įvardijo per 12 tūkstančių balsavusių žmonių.

Kandidatus septynioms apdovanojimų kategorijoms pasiūlė Lietuvos turizmo asociacijos ir turizmo ekspertai, o nominantus atrinko iš turizmo profesionalų sudaryta komisija.

Po savo šalį keliaujantys lietuviai ir patys galėjo siūlyti Lietuvoje atrastas mėgstamiausias vietas aštuntojoje „Vietinių turistų simpatijos“ kategorijoje. Jau trečius apdovanojimus iš eilės šios nominacijos prizas vėtrungė atiteko Pakruojo dvarui.

„2022 metų turizmo ambasadore“ paskelbta dizainerė, kuratorė ir kūrybinės vietokūros ekspertė Julija Janus, „įsukusi“ Stiklo kvartalo bendruomenės projektą ir pavertusi senąjį žydišką Vilniaus kvartalą instagramiškiausia sostinės vieta.

Sėkmingiausiu 2022 metų žiniasklaidos projektu, skatinančiu keliones į Lietuvą arba Lietuvoje, tapo LRT televizijos laida „Draugiška Lietuva“.

Sėkmingiausio 2022 metų turizmo projekto, garsinančio Lietuvą užsienyje, vardas atiteko projektui „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“.

Daugiausiai balsų „Sėkmingiausio 2022 metų turizmo projekto Lietuvoje“ kategorijoje pelnė „Lukiškių kalėjimas 2.0“. Sėkmingiausiu 2022 metų turizmo paslaugų teikėju tapo UAB „Baltic Travel Group“. Sėkmingiausią 2022 metų turizmo traukos vietovės titulą pelnė Birštono miestas.

„2022 metų turizmo inovacija“ paskelbtos „Fluxiškos ekskursijos“ – Dalios Kiaupaitės ir UAB „Mūsų odisėja“ sukurta novatoriška ekskursijų vedimo metodika, kuomet ekskursijos vedamos bet kokioje vietoje, bet kuriuo paros metu, įjungiant emocijas ir turistų kūrybinę vaizduotę bei pristatant „fluxus“ idėjas.

Preliminariais duomenimis, pernai po savo šalį keliavusių tautiečių buvo net 37 procentais daugiau nei ankstesniais metais ir 25 procentais daugiau nei 2019-aisiais.