Suka galvas, kaip pagreitinti Gilvyčių žvyrkelio asfaltavimą

Ritos ŽADEIKYTĖS nuotr.
Susitikime aptartos galimybės, kaip paspartinti Gilvyčių žvyrkelio asfaltavimą.
Gilvyčių gyventojams prašant kuo skubiau asfaltuoti regioninės reikšmės Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklausantį kelią į Kuršėnus, Šiaulių rajono savivaldybės, kaimo bendruomenės atstovai, Šiaulių krašte rinkti Seimo nariai analizavo situaciją dėl vis prastėjančio susisiekimo esamu žvyrkeliu.

Parengs raštą su argumentais

Gilvyčių gyventojai šiuo žvyrkeliu susisiekia ne tik su Kuršėnais, bet ir su Šiauliais. Juo važiuoja karjerų iškasenas vežantis sunkiasvoris transportas, gyventojai, mokiniai, verslą steigiančios įmonės darbuotojai.

Analizuota situacija dėl prioritetų, kuriuos yra nustačiusi Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, taip pat ir dėl, gyventojų teigimu, intensyvėjančio sunkiasvorio transporto eismo, gyventojų saugumo.

Nutarta artimiausiu metu parengti ne tik Savivaldybės, bet ir Seimo narių raštą Lietuvos automobilių kelių direkcijai bei kuo skubiau inicijuoti susitikimą su direkcijos vadovais pateikiant jiems papildomas aplinkybes, kodėl šį kelią yra labai svarbu asfaltuoti.

Istorija – ilga

Susitikime dalyvavusiųjų teigimu, šio žvyrkelio problemos Savivaldybės yra keliamos jau ne vienerius metus, prirašyta daugybė raštų, būta nemažai rajono vadovų vizitų į Lietuvos automobilių kelių direkciją, tačiau yra išasfaltuota tik viena iš penkių šio žvyrkelio atkarpų.

Apie Gilvyčių gyventojų skundus „Šiaulių kraštas“ rašė dar 2003 metais. Jau tuomet Savivaldybė teigė pati nieko negalinti padaryti, mat priklauso kelias valstybei. Tuomečiais skaičiavimais, kilometrą žvyrkelio kainavo apie 400 tūkstančių litų, taigi keliolikos kilometrų kelią išasfaltuoti kainuotų ne vieną milijoną litų.

2003-ųjų gegužę kalbintas Savivaldybės Turto valdymo skyriaus specialistas Feliksas Kačka sakė, kad prastas kelias yra ne vien Gilvyčių gyventojų problema. Nemažai nepatogumų dėl to turi ir kitų rajono atokesnių kaimų gyventojai. Tačiau norus pagerinti kelius riboja lėšos.