„Omniva“ terminalai – jau ir Radviliškyje

„Omniva“ terminalai – jau ir Radviliškyje

„Om­ni­va“ ter­mi­na­lai – jau ir Rad­vi­liš­ky­je

Šiuo­lai­kiš­kos, pa­to­gios klien­tams tech­no­lo­gi­jos – jau ne tik did­mies­čių pri­vi­le­gi­ja. Ir ma­žes­nių mies­tų gy­ven­to­jai kuo pui­kiau­siai ga­li at­si­siųs­ti ar iš­siųs­ti rei­kia­mą daik­tą leng­viau­siu bū­du – nau­do­jan­tis pa­što­ma­tais.

Ši nau­jo­vė bir­že­lio vi­du­ry­je pa­sie­kė ir Rad­vi­liš­kį.

Mo­ni­ka GRUN­DAI­TĖ

Nau­jo­vė nu­džiu­gi­no

Sū­nų ir duk­ry­tę au­gi­nan­ti rad­vi­liš­kie­tė Rū­ta lais­va­lai­kiu įnin­ka į rank­dar­bius. Jos dir­bi­niai tu­ri pa­klau­są, to­dėl jau­na mo­te­ris ne­re­tai siun­čia siun­ti­nu­kus į ki­tus mies­tus.

Iki šiol gra­žia­dar­bė daž­niau­siai nau­do­jo­si pa­što pa­slau­go­mis, ta­čiau tai jai ne­bu­vo pa­to­gu dėl ri­bo­to įstai­gos dar­bo lai­ko.

„At­va­žia­vu­si ap­si­pirk­ti į Ge­di­mi­no gat­vė­je esan­tį „Iki“ pre­ky­bos cent­rą, pa­ste­bė­jau prie jo sto­vin­tį „Om­ni­va“ pa­što­ma­tą. La­bai tuo ap­si­džiau­giau ir jau spė­jau pa­si­nau­do­ti jo pa­slau­go­mis. Da­bar man ne­be­rei­kės žiū­rė­ti į laik­ro­dį, kad tik su­spė­čiau iš­siųs­ti siun­ti­nį. Ga­lė­siu čia at­lėk­ti ir va­ka­re, jau už­mig­džiu­si duk­re­lę. La­bai pa­to­gu. Tuo pa­čiu čia ga­lė­siu at­siim­ti ir man siun­čia­mas me­džia­gas rank­dar­bių ga­my­bai“, – nau­jo­ve džiau­gė­si jau­na ma­ma.

Pas­lau­ga po­pu­lia­rė­ja

Gy­ven­to­jams pa­to­gu, kad pa­što­ma­tai vei­kia vi­są pa­rą. Ko ge­ro, tai ir­gi pri­si­de­da prie vis di­dė­jan­čio jų po­pu­lia­ru­mo.

Si­mo­nas Biels­kis, „Om­ni­va“ di­rek­to­rius Lie­tu­vo­je, džiau­gia­si, kad „Om­ni­va“ pa­što­ma­tų geog­ra­fi­ja nuo­lat ple­čia­si ir šiuo me­tu jie jau vei­kia 41-ame ša­lies mies­te.

„Tai žmo­nėms leis pa­to­giau siun­tas siųs­ti ir grei­čiau jas gau­ti, ne­gaiš­tant lai­ko ei­lė­se pa­šte. Pas­te­bė­jo­me, jog mū­sų sa­vi­tar­nos ter­mi­na­lais ypač nau­do­ja­si gy­ven­to­jai, ku­rie in­ter­ne­tu per­ka ma­žes­nės ver­tės ar ne­di­de­lių iš­ma­ta­vi­mų pre­kes: smul­kią bui­ti­nę tech­ni­ką, elekt­ro­ni­kos įren­gi­nius, kos­me­ti­ką, ava­ly­nę, dra­bu­žius“, – sa­kė S. Biels­kis.

Nau­do­tis ter­mi­na­lu – pa­pras­ta

Per „Om­ni­va“ sa­vi­tar­ną gy­ven­to­jai ga­li siųs­ti daik­tus, tel­pan­čius į tri­jų dy­džių spin­te­les: S, M ir L. Di­džiau­sio siun­ti­nio aukš­tis ga­li siek­ti 64, il­gis – 38, plo­tis – 39 cen­ti­met­rus, to­dėl į šią siun­tą tel­pa ne ma­žes­nis nei ran­ki­nio ba­ga­žo mat­me­nis ati­tin­kan­tis la­ga­mi­nas.

Klien­tams pa­to­gu ir tai, kad iš­siųs­ti siun­ti­nį sa­vi­tar­nos ter­mi­na­lu yra vi­sai pa­pras­ta.

Su­si­ra­dus mies­te esan­tį pa­što­ma­tą, jo lie­čia­ma­ja­me ek­ra­ne rei­kia pa­si­rink­ti ša­lį ir siun­tos dy­dį: S, M ar­ba L. Po to pa­si­rink­ti mies­tą ir sa­vi­tar­nos siun­tų ter­mi­na­lą, iš ku­rio ga­vė­jas pa­gei­dau­ja at­siim­ti siun­tą, ir įves­ti ga­vė­jo bei sa­vo mo­bi­lio­jo te­le­fo­no nu­me­rius.

Tuo­met rei­kia ban­ko kor­te­le at­lik­ti ap­mo­kė­ji­mą. Prie pa­što­ma­to at­si­spaus­di­nus siun­tos lip­du­ką, jį už­kli­juo­ti ant siun­tos, siun­tą įdė­ti į spin­te­lę, už­da­ry­ti du­re­les ir pa­tvir­tin­ti tai ek­ra­ne.

No­rint at­siim­ti siun­ti­nį taip pat rei­kia at­vyk­ti prie pa­što­ma­to. Siun­ti­nio ga­vė­jas į mo­bi­lų­jį te­le­fo­ną gau­na SMS ži­nu­tę, ku­rio­je bū­na nu­ro­dy­tas spin­te­lės du­re­lių ati­da­ry­mo ko­das. Ek­ra­ne pa­lie­tus myg­tu­ką „At­siim­ti siun­tą“ ir su­rin­kus nu­ro­dy­tą ko­dą, spin­te­lės, ku­rio­je įdė­tas siun­ti­nys, du­re­lės au­to­ma­tiš­kai at­si­da­ro. Pa­siė­mus siun­ti­nį, du­re­les rei­kia už­da­ry­ti.

Jei­gu už pre­kę bū­na ne­su­mo­kė­ta, tai ga­li­ma pa­da­ry­ti ir sa­vi­tar­nos ter­mi­na­le.

Ter­mi­na­lo ek­ra­ne įve­dus SMS ži­nu­te gau­tą spin­te­lės ko­dą, rei­kia įdė­ti į ter­mi­na­lą mo­kė­ji­mo kor­te­lę ir at­lik­ti at­si­skai­ty­mo ope­ra­ci­ją. Tuo­met ga­li­ma at­siim­ti siun­ti­nį.

Kaip sa­kė „Om­ni­va“ pa­slau­gas pa­mė­gu­si rad­vi­liš­kie­tė Rū­ta, pa­pras­čiau ir ne­bū­na – te­rei­kia skai­ty­ti ter­mi­na­lo nu­ro­dy­mus.

Siun­tos ke­lias ma­to­mas in­ter­ne­te

Siun­čiant siun­tą, svar­bu su­pa­kuo­ti ją taip, kad ga­be­nant nie­kas ne­su­duž­tų, ne­su­lūž­tų ir ne­su­si­ga­din­tų. Taip pat siun­ta ne­tu­ri kel­ti pa­vo­jaus ter­mi­na­lo dar­buo­to­jams ir ne­su­ga­din­ti ki­tų siun­tų.

„Aš nau­do­ju nau­jas pa­kuo­tes, ka­dan­gi nau­do­tos ne vi­sa­da bū­na pa­kan­ka­mai tvir­tos. Tai lei­džia bū­ti už­tik­rin­tai, kad ma­no siun­ti­nys ga­vė­ją pa­sieks ir ne­bus su­ga­din­tas“, – pa­tir­ti­mi da­li­jo­si rad­vi­liš­kie­tė Rū­ta.

Mo­te­riai pa­to­gu ir tai, kad siun­čia­mą siun­ti­nį ga­li­ma sek­ti „Om­ni­va“ in­ter­ne­to sve­tai­nė­je, ži­nant siun­ti­nio nu­me­rį. Jis nu­ro­do­mas siun­tos kvi­te, ku­rį gy­ven­to­ja at­si­spaus­di­na siun­ti­mo me­tu prie ter­mi­na­lo, įdė­ju­si siun­tą į spin­te­lę.

„Om­ni­va“ pri­va­lu­mai – kaip ant del­no

Šian­dien gy­ven­to­jai ir įstai­gos ga­li rink­tis pa­čius įvai­riau­sius siun­ti­mo ir už­sa­ky­mų ga­vi­mo bū­dus. Vie­ni ieš­ko pa­ties pi­giau­sio va­rian­to, ki­tiems svar­biau ki­ti pri­va­lu­mai.

„Om­ni­va“ di­rek­to­rius Si­mo­nas Biels­kis vie­ną po ki­to var­di­ja „Om­ni­va“ ter­mi­na­lų pliu­sus:

„Di­des­nis siun­tos svo­ris. Vie­nas svar­biau­sių pa­što­ma­to pri­va­lu­mų – itin di­de­lis – iki 30 ki­log­ra­mų – siun­tos svo­ris. Tiek ga­li sver­ti bet ku­rio dy­džio – S, M ar­ba L – siun­ta, o jos siun­ti­mo kai­na pri­klau­sys tik nuo pa­si­rink­to siun­tos dy­džio.

Grei­tas pri­sta­ty­mas. Siun­ti­niai, siun­čia­mi per „Om­ni­va“ sa­vi­tar­nos ter­mi­na­lus, Lie­tu­vo­je pri­sta­to­mi per 1 dar­bo die­ną (di­džiuo­siuo­se Lie­tu­vos mies­tuo­se siun­tos pri­sta­to­mos ir šeš­ta­die­niais). Siun­tos į už­sie­nį – per 1-8 dar­bo die­nas. Gy­ven­to­jai per ter­mi­na­lą ga­li iš­siųs­ti siun­ti­nį per 1-2 mi­nu­tes, o pa­siim­ti per ma­žiau nei pu­sę mi­nu­tės, dėl to grei­tai pri­pran­ta jais nau­do­tis.

Mak­si­ma­lus siun­tos sau­go­ji­mo ter­mi­nas. Tik „Om­ni­va“ ter­mi­na­luo­se siun­tos yra sau­go­mos 7 die­nas. Tai reiš­kia, kad siun­ta ne­bus su­grą­žin­ta siun­tė­jui ar pa­pil­do­mai ap­mo­kes­tin­ta dėl il­ges­nio sau­go­ji­mo.

In­for­ma­vi­mas SMS ži­nu­te. Pris­ta­čius siun­tą į ga­vė­jo mies­te esan­tį siun­tų sa­vi­tar­nos ter­mi­na­lą, jis apie tai bus in­for­muo­tas SMS ži­nu­te.

Anot S. Biels­kio, bend­ro­vė su­pran­ta, jog klien­tams la­bai svar­bi ir pa­slau­gos kai­na, to­dėl „Om­ni­va“ pus­la­py­je www.om­ni­va.lt. nuo­lat yra skel­bia­ma in­for­ma­ci­ja apie ak­ci­jas ir nuo­lai­das.

Bend­ro­vės ak­ci­jos ir nuo­lai­dos nuo­lat skel­bia­mos ir „Om­ni­va Lie­tu­va“ pus­la­py­je „Fa­ce­book“ tink­le.

Au­to­rės nuo­tr.

TER­MI­NA­LAS: Rad­vi­liš­ky­je „Om­ni­va“ ter­mi­na­las įsi­kū­rė ša­lia „Iki“ pre­ky­bos cent­ro.

PAP­RAS­TU­MAS: Pa­siim­ti siun­ti­nį iš „Om­ni­va“ ter­mi­na­lų la­bai pa­pras­ta – te­rei­kia ek­ra­ne su­rink­ti ži­nu­te į te­le­fo­ną at­siųs­tą skai­čių kom­bi­na­ci­ją.

Užs. Nr. 319071