
Naujausios
SKAITYTOJAI KREIPĖSI
Kalti darbuotojai ar telefonas?
Į redakciją kreipęsi šeduviai skundėsi, jog iš mobiliojo operatoriaus tinklo negali prisiskambinti į Šeduvos ambulatorijos registratūros laidinį telefoną. Poliklinikos darbuotojai tai aiškina ryšio problema, kurią bandys išspręsti.
Saulius JUŠKEVIČIUS
saulius@skrastas.lt
Negali prisiskambinti
Į redakciją paskambinusi šeduvė skundėsi, jog neįmanoma prisiskambinti į Šeduvos ambulatorijos registratūrą. Paskambinus iš mobiliojo telefono pasigirsta užėmimo signalas arba įrašytas operatoriaus balsas, pranešantis, kad tokio numerio nėra.
„Tai jau tęsiasi kelerius metus. Kol turėjau laidinį telefoną tokių problemų nebuvo. Iš mobiliojo telefono prisiskambinti į registratūrą neįmanoma. Greičiau jau pats nueisi pėsčiomis, nei užsiregistruosi pas gydytoją telefonu“, – guodėsi moteris.
Kitas šeduvis redakcijai sakė įtariantis, jog darbuotojai turbūt nukelia telefono ragelį specialiai, kad negalėtum prisiskambinti arba patys šneka.
Eksperimentas
„Mūsų krašto“ redakcija atliko eksperimentą.
Į Šeduvos pirminės sveikatos priežiūros centro registratūros telefoną vienu metu paskambino iš mobiliojo ir laidinio telefonų. Mobiliojo telefono skambutis buvo nuspaustas keletą sekundžių anksčiau, negu numeris surinktas laidiniu telefonu.
Skaitytojų nurodyti nusiskundimai pasitvirtino. Tuo metu, kai mobiliojo ryšio telefonas rodė užėmimą, laidiniu telefonu atsiliepė registratūros darbuotoja.
Išgirdusi, kokiu klausimu skambinama, moteris patikino, jog telefono ragelis tikrai nėra nukeliamas, o darbuotojai juo skambinti negali, nes į šį numerį galima tik paskambinti, tačiau iš jo skambinti negalima. Pasak jos, tai ryšio problema.
„Kartą į registratūrą kreipėsi moteris, kuri irgi skundėsi negalinti prisiskambinti. Mes paprašėme jos surinkti telefono numerį ir kartu įsitikinome, jog registratūros telefonas skambučio nerodė, o moters telefone girdėjosi užėmimo signalai, nors telefono ragelis buvo padėtas ant telefono aparato“, – aiškino registratūros darbuotoja.
Kreipsis į meistrus dėl galimo gedimo
Šeduvos pirminės sveikatos priežiūros centro direktorė Aušra Čiūdarienė, išgirdusi apie šeduvių skundus, sakė, jog nuo praėjusių metų lapkričio centro registratūra pradėjo dirbti elektroninės sveikatos sistemoje, todėl kol darbuotojas atsiliepia į vieną skambutį ir pacientą užregistruoja kompiuteryje, kiti skambinantieji girdi užėmimo signalą.
„Kadangi laidinių telefonų mažėja, turintieji mobiliuosius telefonus jau kurį laiką gali skambinti į registratūros mobilųjį telefoną. Jo numeris skelbiamas ir registratūroje, ir internete, ir ant centro laukujų durų“, – sakė A. Čiūdarienė.
Išgirdusi apie redakcijos atliktą eksperimentą bei pačių darbuotojų išsakytus žodžius, direktorė stebėjosi, kodėl niekas iš darbuotojų jai apie tai neužsiminė. Ji žadėjo kreiptis dėl gedimo į ryšio operatorių, kad atvykę meistrai išsiaiškintų, kodėl neįmanoma į registratūros laidinį telefoną prisiskambinti mobiliuoju telefonu.
Nors direktorė teigė, kad ant ambulatorijos laukujų durų yra nurodytas mobiliojo telefono numeris, tačiau, apsilankius Šeduvoje, ant durų tokio raštelio neteko pastebėti.
Autoriaus aut.
SKELBIMAI: Nors centro direktorė tvirtino, kad ant laukujų durų yra skelbimas, nurodantis mobiliojo telefono numerį, tačiau po gyventojų skundo rasti jo nepavyko.
CENTRAS: Šeduvos gyventojai nepatenkinti, kad sunku prisiskambinti į poliklinikos registratūrą mobiliuoju telefonu.