Naujausios
Radviliškio dailės mokyklą pasiekė žinia – net trims „eTwinning“ projektams suteikti Europos kokybės ženkleliai. Europinis kokybės ženklelis suteikiamas tiems projektams, kurie pelnė aukščiausią įvertinimą tarp nacionalinius kokybės ženklelius gavusių projektų.
Projekto „Transformation into art“ tikslas – plėtoti tvarumo idėjas ir skatinti mokinių kūrybinius gebėjimus, prikeliant nereikalingus daiktus antram gyvenimui. Šiuo projektu buvo siekiama didinti mokinių sąmoningumą apie perdirbimą ir skatinti aplinkosaugos vertybių formavimąsi.
Projekto „Historical places in the past and present“ tikslas – stiprinti mokinių domėjimąsi istorija, tyrinėjant savo gimtojo krašto ir kitų šalių istorinius objektus. Rezultatas – bendra istorinių vietų laiko juosta. Bendradarbiauta ne tik su užsienio mokyklomis, bet ir su Šeduvos gimnazija, integruotos dailės ir istorijos pamokos.
Projekto „My school is Nature“ tikslas – dailės pamokų metu sudaryti galimybę mokiniams stebėti gamtą ir susipažinti su ja iš arti per savo patirtis. Šio projekto darbai eksponuojami Šeduvos kultūros ir amatų centre kartu su menininkų Andriušių paroda „Akmens fantazija“. Abi ekspozicijos puikiai papildo viena kitą, atskleisdamos dar daugiau gamtos žavesio ir skatina skirtingų kartų menininkus apsikeisti idėjomis. Parodos atidarymo metu Radviliškio dailės mokyklos direktorė Vilma Mikalauskienė įteikė padėkas Šeduvos klasės mokiniams ir mokytojai Gražinai Likpetrienei už dalyvavimą tarptautiniuose „eTwinning“ projektuose ir mokyklos vardo garsinimą.
Dailės mokyklai taip pat suteiktas ir „eTwinning“ mokyklos 2023–2024“ ženklelis. Programoje „eTwinning“ dalyvaujančios mokyklos apdovanojamos už savo atsidavimą bei įsitraukimą į veiklų vykdymą, vertinant būdus, kaip programos veiklos integruojamos į mokyklos strateginį planą, praktinę veiklą bei profesinio tobulinimo galimybes. Šios mokyklos yra laikomos lyderėmis bei inovatorėmis ne tik savo bendruomenėse, bet ir Europos lygiu, nuolat ieškančiomis tolesnių galimybių mokyklos veiklai tobulinti. Tai jau antrasis toks įvertinimas. Šis apdovanojimas įpareigoja mus dalytis lyderyste bei nenuilstamai bendradarbiauti su mokiniais.