Grožio specialistų asociacija nesitiki, kad padaugės klientų

Asmeninio archyvo nuotr.
„Nemanau, kad žmonių srautas, kuris ateina, turi kompensuoti klientų sumažėjimą, nes čia tikrai nieko neišloši. (...) Tokie dalykai turėtų neigiamų pasekmių“, – kalbėjo Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė.
Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija sako, kad prasidėjus rudens sezonui klientų grožio salonuose nepadaugėjo ir pabrėžia, kad to tikėtis ir nevertėtų. Asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė tikina, kad grožio paslaugų kainos, net sumažėjus klientų skaičiui ir prireikus naudoti papildomas apsaugos priemones, brangti neturėtų.

„Klientų tikrai nepadaugėjo, kadangi ši COVID-19 isterija nesibaigia, ir klientai nori jaustis saugūs, vengia eiti į grožio salonus. Jie mano, kad čia gali nutikti kažkokių keistų dalykų ir juos tai truputėlį gąsdina. (...) Grožio specialistai, kaip ir iki šiol, dirba su klientais, jie niekur nedingo, bet praretėjo jų vizitai.

O žmonių tikrai nepadaugės, nes (...) dalis žmonių neteko ar neturi darbo, o kai neturi pajamų, tai tikrai nemanau, kad eis į grožio saloną. Taigi situacija nelabai optimistiška“, – sakė J. Mačiulienė.

„Mūsų didžiausias rūpestis, kad neįvestų karantino ir vėl neuždarytų mūsų visų, kas yra tikėtina žiūrint į visą politiką. (...) Tikrai jaučiamės labai nesaugiai“, – pridūrė ji.

J. Mačiulienė Eltai sakė, kad visa dezinfekavimo sistema, kuri grožio salonuose privalėjo būti įdiegta prasidėjus koronaviruso pandemijai, veikė dar prieš šiai prasidedant, o vienintelė naujovė, apsunkinanti grožio specialistų darbą, yra veidą dengiančios kaukės.

„Visa dezinfekavimo sistema, kuri yra grožio salonuose, jau buvo įdiegta iki karantino, ir visi šitie dalykai buvo ne naujiena. Išskyrus tai, kad šiuo metu turime nešioti kaukes, kurios yra tikrai nepatogios“, – sakė ji.

Kalbėdama apie kainų pokyčius J. Mačiulienė sakė mananti, kad specialistų paslaugos vargu ar brangs, nes grožio salonai yra suinteresuoti išlaikyti ir taip sumažėjusį klientų srautą.

„Nemanau, kad žmonių srautas, kuris ateina, turi kompensuoti klientų sumažėjimą, nes čia tikrai nieko neišloši. (...) Tokie dalykai turėtų neigiamų pasekmių“, – kalbėjo ji.

Grožio specialistų asociacijos prezidentė pridūrė, kad klientai vis dažniau atsisako paslaugų, kurios reikalauja papildomų apsilankymų grožio salonuose.