Sukurkite moterišką automobilį!

Sukurkite moterišką automobilį!

GYVENIMO PRIESKONIAI

Sukurkite moterišką automobilį!

Kai tik savo Ievai paskolindavau automobilį, mes būtinai susipykdavom. Aš jai taip ir sakau: „Moteris iš ratų — vyrams lengviau“.

Automobilis nesutvertas moteriai. O gal atvirkščiai? Netikiu mistiškais dalykais, bet čia, patikėkite, kažkas antgamtiško.

Vieno automobilio mūsų gyvenimo tempams jau neužteko. Ievai nupirkome naują juodą blizgančią „tojotą“, o man liko senasis “pasatas“. Ieva senuką vadindavo “kledaru“, nes truputį barškėjo “salenblokai“. O aš su juo net per Lenkiją pervažiavau... Ir dujų mažai ryja...

Vos atsisėdo prie vairo, nuleido apsaugą nuo saulės ir pasibjaurėjo: „Kur veidrodukas?“ Paskui sužinojau, kad “bardačiokas“ jai reikalingas tiek, kiek ten telpa būtiniausių jos daiktų: lūpdažis, akių pieštukas, kvepalai ir dar vienas veidrodukas. Atsuktuvą, manometrą, žemėlapius ir originalius serviso dokumentus perkėliau į bagažinę.

Aš jai aiškinau, kad serviso knygelė baisiai svarbus dokumentas parduodant mašiną — juose visada būna nurodytas vienas mašinos savininkas. Žinoma, senutė, visą gyvenimą važinėjusi iki vaistinės ir atgal. O ta norėjo jais židinį prakurt.

Ievos draugės šūsnimis traukia iš interneto statistiką apie tai, kaip čia mes, vyrai, nemokame vairuoti ir padarome daugiau avarijų, nei moterys. Vėliau jos sėda į savo „karietas“ ir pusvalandį bando išvažiuoti iš kiemo atbulomis. Kur jau čia ką partrenksi...

Vieną vakarą, kai su vyrais sėdome aptarti paskutinės žvejybos, netyčia prakalbome apie moteris už vairo. Paprastai šitos temos vengiame, nes nėra apie ką diskutuoti — vienas kitam visur pritariame.

Kai išseko anekdotai ir kiti „bajeriai“, susimąstėm, koks turėtų būti tikras moteriškas automobilis? Jame reikia mažiausiai penkių veidrodėlių. Salono apšvietimas turėtų kristi ant vairuotojos veido — dažytis lengviau. Bet, neduok dieve, jeigu ta šviesa kristų blogai... Greičių dėžė iš išorės privalėtų atrodyti kaip mechaninė — dėl įvaizdžio. Tačiau viduje — automatinė.

Ilgai svarstėm, kas padėtų moterims automobilį tvarkingai „priparkuoti“. Galinio vaizdo kamera čia menka paguoda. Tada nusprendėm, kad moteriškos mašinos ilgis ir plotis turėtų būti vienodi — beveik kaip “Smart“. Kaip pastatysi, taip bus gerai.

GPS operatoriaus balsas vietoje „už 50 metrų sukite į dešinę“, turėtų sakyti “mieloji, dabar būk atidi, nes prie to dryžuoto stulpo suksime į dešinę. Tavo draugės namai jau ne už kalnų.“

Beveik tokį nusipirko mūsų Petras. Iki šiol nesikalba, nes jo „tačką“ praminėme “rankinuku“.

„Vyrai, jaučiat, kad nusipezam“, — tarė rūgtelėjęs Antanas. Jis teisus. Automobilių inžinieriai seniai viską apgalvojo. Automobilis sutvertas ne tam, kad moterys jį vairuotų, o tam, kad vyrai turėtų kuo jas vežioti.

Adomas, turintis visas kategorijas