SEO optimizacija – kodėl tai svarbu jūsų tinklalapiui?

optimizacija
SEO svarbos niekada negalima pamiršti. Paieškos sistemos, tokios kaip Google, Bing ar Yahoo naudoja specialius algoritmus, kad nukreiptų interneto lankytojų srautą į vieną ar kitą svetainę.

Stiprios natūralios paieškos strategija turi daug privalumų. Verslo požiūriu jūs gaunate pagrindines įžvalgas apie savo auditoriją ir nemokamą lankytojų srautą. Štai tik keletas priežasčių, kodėl SEO optimizacija yra svarbi jūsų svetainei:

Tai nebrangu,

SEO užtikrina puikią investicinę grąžą,

Gaunate informaciją apie savo lankytojus,

Tai pritraukia tik susidomėjusius vartotojus, t. y. potencialius klientus.

    Bet kaip atpažinti mokamos ir natūralios paieškos rezultatus?

    Naudotojai piktogramoje „skelbimai“ iškart mato, už kuriuos rezultatus mokama, o kurie – natūralūs paieškos rezultatai.

    Mokami rezultatai pirmiausia rodomi SERP, o natūralios paieškos rezultatai rodomi iškart po jais. Tačiau skirtingiems vartotojams gali būti rodomi skirtingi SERP.

    Mokama ir natūrali medžiaga kartais gali būti skirta skirtingai auditorijai skirtingose ​​pirkimo kanalo dalyse.

    Optimizuodami savo svetainę, paieškos sistemoms suteikiate geriausią įmanomą informaciją, kad jos galėtų indeksuoti ir rodyti jūsų svetaines ir puslapius SERP. Kuriant turinį SEO reikšmės niekada negalima neįvertinti; turite teisingai ją optimizuoti.

    Kaip galima pagerinti svetainės SEO?

    SEO nėra kažkas, dėl ko turėtumėte jaustis nedrąsiai. Svarbiausius SEO aspektus galima lengvai pakeisti ir modifikuoti savo svetainėje, ypač kai turite tinkamų įrankių ar kreipiatės į SEO paslaugų agentūrą.

    Pažvelkime į kai kuriuos svarbiausius SEO aspektus ir ką galite atlikti, kad pagerintumėte natūralios paieškos reitingą.

    Vartotojo ketinimas

    Pirmasis žingsnis siekiant pagerinti SEO ir tapti matomam internete yra suprasti jūsų vartotojų ketinimus. Kodėl jie naudoja paieškos variklį? Ko jie ieško?

    Naudotojo ketinimą galima išskirti į kelis aktualiausius:

    Informacinis

    Transakcinis

    Navigacinis

      Informacinis. Informacinės paieškos yra tada, kai vartotojas ieško informacijos. Pavyzdžiui, jei jie ieško „kas yra SEO optimizacija?“.

      Navigacinis. Jei vartotojas ieško tam tikro prekės ženklo, tai yra navigacinė paieška.

      Transakcinis. Jei vartotojas nori ką nors nusipirkti, tai yra transakcinė paieška. Tokiu atveju jie gali ieškoti „kas teikia SEO paslaugas“.

      Google gana gerai nustato vartotojo ketinimą, patikrindama, kaip raktiniai žodžiai yra sujungti paieškos frazėje. Paieškos sistema išsiaiškins, ko vartotojas nori iš paieškos, ir nuspręs, kaip atitinkamai reitinguoti rezultatus: svarbiausi to vartotojo ketinimo rezultatai bus viršuje.

      Raktažodžiai

      Kitas svarbus SEO aspektas yra raktiniai žodžiai. SEO raktiniai žodžiai yra žodžiai ir frazės, kuriuos naudojate savo turinyje ir kurių vartotojai ieško paieškos sistemose. Aukščiau pateiktame pavyzdyje raktinis žodis buvo „SEO paslaugos“.

      Paieškos varikliai tikrina svetaines ir puslapius, ar turinys atitinka vartotojo paieškos terminus, jo tikslą ir daugybę kitų veiksnių. Kai savo turinyje naudojate tuos pačius raktinius žodžius, kurių ieško jūsų tikslinė auditorija, jūs signalizuojate paieškos sistemoms, kad suteiksite žmonėms tai, ko jie nori.

      Nuorodos

      Norėdami sukurti gerą svetainės SEO, turite žinoti apie nuorodas ir nuorodų kūrimą. Nuorodų kūrimas yra skaitmeninės rinkodaros procesas, kurio tikslas - sukurti kuo daugiau į jūsų svetainę įeinančių nuorodų.

      Turėti daug nuorodų iš gerai žinomų šaltinių yra puiku SEO, nes jos veikia kaip pasitikėjimo balsai. Google pripažįsta, kad jei jūsų kolegos iš kitų tinklalapių jumis pasitiki, vartotojai gali jumis pasitikėti. Tarp jūsų nuorodų ir svetainės srauto yra tiesioginis ryšys.

      Užs. Nr. 492889