Kraustymo paslaugos: ką nutyli įmonės ir ką būtina žinoti prieš užsakant?

Autorių nuotr.
Kraustymasis atrodo paprastas, kol nepradedi. Įmonės dažnai pateikia tik gražią reklamą, bet tikrovė būna su netikėtumais. Užsakydami perkraustymo paslaugas, žmonės tikisi ramybės, tačiau dažnai susiduria su sąlygomis, kurios nebuvo aptartos.

Kur slypi papildomos išlaidos?

Dažnas atvejis – įmonė pasako tik pradinę kainą, o galutinė sąskaita išauga. Kodėl taip nutinka? Nes yra daug paslaugų, kurios pridedamos vėliau.

Dažniausiai papildomai apmokestinama:

● baldų išvežimas ar nestandartinių daiktų gabenimas
● užnešimas į aukštą be lifto
● didelių gabaritų transportavimas, pavyzdžiui, pianinų
● laukimo laikas, jei klientas vėluoja arba vieta nepasiekiama

Vienas vilnietis dalijosi patirtimi, kad iš pradžių jam buvo pasakyta apie 200 eurų kainą, tačiau galutinė suma viršijo 400 eurų, nes į ją įtraukė viską, kas nebuvo paminėta pokalbio pradžioje.

Laiko valdymo realybė

Įmonės mėgsta akcentuoti tikslumą, bet vėlavimai – kasdienybė. Transportas gali įstrigti dėl kamščių arba užtrukti pas ankstesnį klientą. Tai ypač kritiška, kai kalbame apie ofiso perkraustymą. Verslai negali sau leisti prarasti darbo dienos, todėl net menkas vėlavimas kelia stresą.

Darbuotojų pasirengimas ir atsakomybė

Ne visi darbuotojai yra tinkamai apmokyti. Klientai dažnai tikisi profesionalumo, bet susiduria su tuo, kad daiktai pakuojami atmestinai arba neatsargiai nešami per siauras laiptines.

Į ką verta atkreipti dėmesį:

● ar įmonė suteikia draudimą, jei sugadinamas turtas
● ar darbuotojai moka tinkamai pakuoti stiklo gaminius
● ar jie turi patirties ardant ir surenkant baldus
● kas atsitinka, jei darbe padaroma žala

Vienas biuras Kaune pasakojo, kad darbuotojai, neatsargiai perkeldami kavos aparatą, sugadino brangią įrangą. Tik dėl pasirašytos sutarties su draudimu nuostoliai buvo kompensuoti.

Nestandartiniai darbai – dažnas ginčo šaltinis

Baldų išvežimas, senų sofų ar spintų išgabenimas į sąvartyną skamba paprastai, bet realybėje tai tampa keblumų priežastimi. Ne visos įmonės įskaičiuoja šią paslaugą į kainą. Klientai neretai lieka nustebę, kai senas baldų komplektas paliekamas kieme.

Norint to išvengti, būtina iš anksto klausti:

● ar baldų išvežimas yra įtrauktas į kainą
● kur tiksliai jie bus išvežti – į sąvartyną ar perdirbimą
● ar už paslaugą reikės mokėti papildomai

Ką verta žinoti prieš pasirašant sutartį?

Kad perkraustymo paslaugos nesukeltų nereikalingo streso, klientai turėtų domėtis daugiau nei tik kaina. Aiškiai aptartos sąlygos padeda išvengti ginčų ir netikėtų išlaidų.

Svarbiausi klausimai įmonei:

● kokia yra galutinė kaina su visais papildymais
● ar paslaugos draustos
● kiek darbuotojų bus atsiųsta ir kokia jų patirtis
● ar į kainą įskaičiuotas ofiso perkraustymas su technika
● ar yra numatyta atsakomybė už vėlavimus

Kraustymasis – tai emocija, ne tik logistika

Žmonės dažnai pamiršta, kad persikraustymas nėra tik dėžių kilnojimas. Tai naujas etapas – nauji namai ar nauja darbo vieta. Ir būtent todėl reikia atsakingai rinktis, kam patikėti šį procesą.

Kai klientas iš anksto pasiruošia, užduoda daugiau klausimų ir nepasitiki vien reklamine fraze, tada persikraustymas tampa ramesnis. O kai viskas vyksta sklandžiai, emocijos išlieka tik geros.