Kodėl verta visas su darbuotojų administravimu susijusias funkcijas patikėti išorės personalo administratoriams?

Autorių nuotr.
Motyvuotas, kvalifikuotas ir našiai dirbantis personalas – tai įmonės raktas į sėkmę. Tuo, kaip didinti darbuotojų motyvaciją, kelti jų kvalifikaciją organizuojant įvairiausius mokymus bei gerinti darbo našumo efektyvumą, rūpinasi organizacijose dirbantys personalo valdymo specialistai, kurie taip pat teikia siūlymus aukštesnio lygio personalo valdymo srityje.

Jokia paslaptis, kad minėti specialistai daugelyje įmonių didžiąją dalį darbo dienos skiria su darbuotojų administravimu susijusioms užduotims atlikti, kurios garsėja ir kaip atimančios ypač daug laiko. Ką tai reiškia? Atsakymas paprastas: žymiai mažiau dėmesio skiriama įsigilinti į aukštesnio lygio personalo valdymo aspektus.

Kaip personalo valdymo specialistų darbo dienoje rasti papildomų valandų aukštesnio lygio personalo valdymo užduotims vykdyti?

Tiek aukštesnio lygio personalo valdymo, tiek personalo administravimo užduotys yra svarbios ir būtinos kiekvienai įmonei. Vis dėlto įmonės, o tiksliau šias užduotis vykdantys darbuotojai, ne visada yra pajėgūs atlikti visas reikiamas užduotis darbo metu. Kaip šią problemą spręsti pataria specialistai? 

Didžiulę patirtį sukaupusių ekspertų teigimu, minėtą problemą veiksmingiausiai spręsti padeda personalo užduočių delegavimas išorės personalo administratoriams. Svetainėje https://emplonet.lt/ rasite visą reikiamą informaciją ne tik apie personalo administravimo paslaugas, bet ir apie platų spektrą kitų paslaugų, kurios be jokios abejonės gali taupyti įmonės laiko ir prisidėti prie teigiamų kiekvienos organizacijos pokyčių.

Kaip vyksta personalo administravimas, deleguojant užduotis išorės personalo administratoriams?

Organizacijos, kurios deleguoja personalo administravimo užduotis išorės personalo administratoriams, pripažįsta, kad personalo administravimas dar niekada nebuvo toks paprastas: visos užduotys išorės personalo administratorių yra atliekamos laiku, kokybiškai, laikantis visų įstatymų, teisės aktų, tinkamai ir efektyviai bendradarbiaujant su visomis įstaigomis, įskaitant SoDrą bei LR Valstybinę darbo inspekciją. Jūs, kaip organizacija, galite nuspręsti, kokias personalo administravimo užduotis deleguoti. Kiekviena organizacija yra skirtinga, todėl vienos turi poreikį deleguoti visas personalo administravimo užduotis, o kitoms reikia pagalbos tik atliekant tam tikras užduotis.

Kokios užduotys įprastai yra deleguojamos išorės personalo administratoriams?

Kaip jau buvo minėta, kiekviena organizacija gali pasirinkti, kiek ir kokių personalo administravimo užduočių deleguoti išorės specialistams. Įprastai deleguojamos yra tokios personalo administravimo užduotys, kaip dokumentų, susijusių su naujų įmonės darbuotojų įdarbinimu, rengimas, darbo sutarčių rengimas, jų pakeitimų įforminimas, taip pat dokumentų, susijusių su organizacijos darbuotojų ir organizacijos darbo santykių pabaiga, rengimas. Įmonės taip pat deleguoja asmens bylų suformavimo, darbuotojų supažindinimo su Jūsų, kaip darbdavio, darbo tvarkos dokumentais užduotis. Išorės personalo administratoriai rengia įsakymus, susijusius su darbo santykiais, darbo grafikus, taip pat kontroliuoja, kad Jūsų darbuotojai paisytų periodinių privalomosios sveikatos patikrinimų tvarkos.

Išorės personalo administratoriai – tai specialistai ilgalaikiam bendradarbiavimui

Įmonės, kurios bent kartą naudojosi išorės personalo administratorių teikiamomis paslaugomis, patvirtintų, kad ši partnerystė buvo pats geriausias sprendimas, suteikęs įmonėms daug pridėtinės vertės. Ši partnerystė praktiškai visada perauga į ilgalaikį bendradarbiavimą, nes išorės personalo administratorių kompetencija, orientacija į įmonės poreikius, jų empatiškumas bei racionali, darbų apimtis atitinkanti paslaugų kaina, atliepia visus įmonės poreikius.