Naujausios
Šiuo metu skaitmeninė vaizdo įrašų reklama yra pagrindinė rinkodaros tendencija. Nesvarbu, ar tai būtų svetainė, Facebook puslapis, YouTube kanalas, e. naujienlaiškis ar bet kuri kita sritis - dauguma mieliau žiūrės informatyvų vaizdo įrašą, nei skaitys ilgą tekstą. Jei ieškote, kas sukurtų profesionalią vaizdo reklamą e. parduotuvei, socialiniams tinklams ar kitoms platformoms, kviečiame užsukti į www.econtent.store.
Toliau aptariame, ko reikia, kad vaizdo reklama būtų efektyvi.
Vaizdo įrašų vaidmuo rinkodaroje
Pastaraisiais metais vaizdo įrašų rinkodara labai išpopuliarėjo. Todėl prekių ženklams būtina ištirti šį kanalą. Apsvarstykite šiuos duomenis:
* 2017 m. YouTube teigė, kad turi daugiau nei 1,5 mlrd. mėnesinių prenumeratorių. Tai rodo, kiek žmonių pasaulyje reguliariai žiūri vaizdo įrašus.
* Savo ataskaitoje Vaizdo įrašų verslui būklė 2017 m. (angl. State of Video for Business in 2017) Wistia išnagrinėjo daugiau kaip 59 mln. vaizdo įrašų ir nustatė, kad 52 % įkeltų vaizdo įrašų trunka trumpiau nei 3 minutes. Tai rodo, kad vaizdo įrašai nereikalauja didelių gamybos apimčių ar išlaidų.
* Remiantis Ooyala 2018 m. II ketvirčio pasauliniu vaizdo įrašų indeksu, mobilieji įrenginiai sudarė 62 % visų vaizdo įrašų paleidimo atvejų. Tai rodo, kaip vaizdo įrašai pasiekia mobiliuosius naudotojus.
* HubSpot leidinyje Vaizdo įrašų rinkodaros būklė 2019 m. (angl. The State of Video Marketing in 2019) pažymima, kad 2018 m. 81 % įmonių rinkodaros tikslais naudojo vaizdo įrašus, t. y. 63 % daugiau nei 2017 m.
Pradėkite nuo vaizdo įrašo tikslo
Pirmasis žingsnis, kuriant vaizdo įrašų strategiją - apibrėžti tikslus. Idealiu atveju sukursite vaizdo įrašą kiekvienam pardavimų piltuvėlio etapui. Tačiau iš pradžių turite nuspręsti, į kurį etapą orientuotis svarbiausia.
* Žinomumas. Čia apibrėžiamas iššūkis arba galimybė ir žiūrovas supranta, kad turi problemą. Šio etapo vaizdo įrašai turėtų pritraukti vartotojus ir pristatyti prekės ženklą naujai auditorijai.
* Svarstymas. Dabar žiūrovas svarsto, kaip jis ar ji išspręs problemą, su kuria susidūrė. Jie ieško informacijos, klausia rekomendacijų, žiūri produktų apžvalgas ir bando rasti ekonomiškai efektyvius sprendimus.
* Sprendimas. Sprendimas jau beveik rastas, todėl norite išlikti dėmesio centre. Pateikite potencialiam pirkėjui klientų pasitenkinimo įrodymų ir argumentuokite, kodėl Jūsų gaminį ar paslaugą reikėtų rinktis labiau nei konkurentų.
Jei norite pritraukti naujų klientų, derėtų sukurti žinomumo etapo vaizdo įrašą. Jei norite sudominti auditoriją, reikės sukurti svarstymo etapo vaizdo įrašą. Jei esate netoli pardavimo užbaigimo ir turite ugdyti perspektyvas, norėsite sukurti sprendimo etapo vaizdo įrašą. Taip pat galite sukurti video, kuris pradžiugintų tuos, kurie jau iš Jūsų pirko. Arba vidinį vaizdo įrašą, kuris padėtų motyvuoti komandą ar įdarbinti naujus darbuotojus.
Iškart užkabinkite žiūrovą
Ar esate linkę žiūrėti filmą arba serialą, kurio siužetas pernelyg ištemptas? Kaip ir geras filmas, taip ir gera vaizdo reklama patraukia bei išlaiko žiūrovo susidomėjimą nuo pat pirmųjų sekundžių.
Žmonės greitai praranda susidomėjimą, kai kalbama apie reklamas. Vaizdo įrašui įsibėgėjant vis daugiau žmonių jį nutraukia. Tai reiškia, kad kaip reklamuotojas galite neturėti antros galimybės perduoti žinutę. Todėl geriau greitai patraukti vartotojo dėmesį.
Informaciją apie prekės ženklą, logotipą ir CTA palikite šiek tiek vėliau. 63 % reklamuotojų nustatė, kad geriausias laikas paminėti prekės ženklą yra po pirmųjų 3 vaizdo reklamos sekundžių.
Papasakokite istoriją
Šiais laikais gyvename reklamos persotintame pasaulyje. Todėl daugelis prekių ženklų savo žvilgsnį nukreipia į istorijomis paremtą požiūrį į reklamą. Atlikus apklausą paaiškėjo, kad 71 % įmonių pastebėjo, jog populiariausios jų reklamos yra istoriją pasakojančios.
Reklama turėtų turėti siužetą su pradžia, kulminacija ir pabaiga. Panašiai kaip filme. Be to, ji turi būti įtikinama ir patraukli, jei norite, kad įsimintų. Tačiau kaip tai padaryti per trumpą vaizdo reklamos laiką? Vieno atsakymo į šį klausimą nėra, todėl pateiksime keletą patarimų:
* būkite išradingi;
* padarykite vaizdo įrašą dinamišką;
* kreipkitės į žiūrovų emocijas.
Šie 3 punktai yra kiekvienos veiksmingos vaizdo reklamos kertiniai akmenys.
Pritaikykite reklamą auditorijai
Daugelis mano, kad internetiniai vaizdo skelbimai iš esmės yra tokie patys kaip ir tradicinės televizijos reklamos. Tačiau yra keletas svarbių skirtumų. Turbūt didžiausias yra tas, kad televizijos reklama yra plačiau orientuota. Žinoma, galite žinoti tam tikrus konkrečios laidos žiūrovų demografinius rodiklius, bet naudodami internetinę vaizdo įrašų reklamą daug tiksliau nustatysite auditoriją. Tai reiškia, kad reikia neapsiriboti pagrindiniais auditorijos demografiniais duomenimis, tokiais kaip amžius, lytis ir vieta. Reikia gilintis į žmonių aistras ir interesus.
Užs. Nr. 525869