Naujausios
Plačiau apie Google ads ir SEO derinimo aspektus pasakoja skaitmeninio marketingo sferoje ilgiau nei 10 metų dirbantis Paulius.
Raktiniai žodžiai – pagrindas abiems
Naudokite tuos pačius raktinius žodžius tiek Google ads kampanijose, tiek optimizuodami savo svetainę SEO. „Ilgi raktiniai žodžiai gali būti veiksmingi tiek Google ads, tiek SEO. Mitas, kad jie yra pertekliniai. Tinkamai pritaikyti gali turėti labai daug naudos. Būtinai supraskite, kaip vartotojai ieško jūsų produktų ar paslaugų ir naudokite šią informaciją tiek Google ads, tiek SEO“,- pataria Paulius.
Landing page optimizavimas
Užtikrinkite, kad jūsų landing page (pagrindinis puslapis) turinys tiksliai atitinka reklaminį skelbimą ir raktinius žodžius. Dar vienas svarbus privalumas yra greitas puslapio įkrovimas. „Greitai įsikelianti svetainė pagerina tiek SEO, tiek vartotojo patirtį“,- detalizuoja Paulius.
Vis daugiau paieškų atliekama iš mobiliųjų įrenginių, todėl svarbu, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems. Taigi, būtinas responsive dizainas.
Konversijų sekimas
Naudokite Google Analytics, kad sekti vartotojų elgesį jūsų svetainėje ir optimizuotumėte tiek Google ads, tiek SEO kampanijas. Nustatykite aiškius konversijų tikslus ir sekite – kaip jūsų kampanijos padeda juos pasiekti. Tai padės pamatuoti rezultatus.
Vartotojo patirtis
Lengvai naršoma svetainė pagerina tiek SEO, tiek vartotojo patirtį. O kūrybingas ir naudingas turinys pritraukia daugiau lankytojų ir skatina juos grįžti.
Nuolatinis tobulinimas
Nuolat testuokite skirtingus reklaminius skelbimus, landing page variantus ir SEO strategijas, kad nustatytumėte – kas veikia geriausiai. Taip pat reguliariai analizuokite savo duomenis ir koreguokite savo strategijas pagal gautus rezultatus.
Kodėl derinti Google Ads ir SEO yra naudinga?
Paulius teigia, kad Google ads reklama ir SEO paslaugos yra labai geras efektyvios reklamos derinys.
● Jūsų verslas bus matomas tiek organinėje, tiek mokamoje paieškoje.
● Jūs pritrauksite daugiau lankytojų į savo svetainę.
● Didesnis įsitraukimas ir geresnė vartotojo patirtis padės padidinti pardavimus ar kitus norimus veiksmus.
● Analizuodami duomenis iš abiejų šaltinių – geriau suprasite savo klientus.
Derinant Google ads ir SEO strategijas – galite pasiekti puikių rezultatų ir padidinti savo verslo sėkmę internete. Svarbiausia yra suprasti – kaip šie du įrankiai veikia kartu ir nuolat tobulinti savo strategijas.
Užs. Nr 559246