Kada yra juodasis penktadienis ir kibernetinis pirmadienis?

Juodasis penktadienis ir kibernetinis pirmadienis yra svarbiausi mažmeninės prekybos kalendoriaus įvykiai, lemiantys vartotojų elgseną ir nustatantys šventinio apsipirkimo sezono tendencijas. Šiomis dienomis, kai siūloma daugybė pasiūlymų ir nuolaidų, jaučiamas didžiulis laukimas. Tačiau kokios yra tikslios šių apsipirkimo ekstravagancijos dienų datos ir kaip vartotojai gali tinkamai joms pasiruošti? Šiame išsamiame straipsnyje stengisimės atsakyti į šiuos svarbiausius klausimus.

Juodasis penktadienis

Juodasis penktadienis yra kitą dieną po Padėkos dienos, kuri Jungtinėse Valstijose švenčiama ketvirtąjį lapkričio ketvirtadienį. Todėl tiksli Juodojo penktadienio data kiekvienais metais skiriasi, bet paprastai ji būna nuo lapkričio 23 iki 29 d. Tai, kas prasidėjo kaip amerikietiškas reiškinys, peržengė sienas ir sužavėjo tarptautinę auditoriją ir prekybininkus. Daugelis parduotuvių, norėdamos suvilioti minias nuolaidų ištroškusių pirkėjų, Juodąjį penktadienį pailgina savo darbo laiką, o kai kurios net atveria duris vidurnaktį arba per pačią Padėkos dieną.

Kibernetinis pirmadienis

Kibernetinis pirmadienis buvo pakrikštytas 2005 m. ir vyksta po Juodojo penktadienio, t. y. kitą pirmadienį. Šią dieną daugiausia dėmesio skiriama apsipirkimui internetu ir ji buvo sumanyta siekiant paskatinti vartotojus apsipirkti skaitmeniniu būdu. Kaip ir juodojo penktadienio, kibernetinio pirmadienio tiksli data kasmet keičiasi, bet paprastai ji būna nuo lapkričio 26 d. iki gruodžio 2 d. Šis renginys labai išpopuliarėjo ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje, nes jo metu siūlomi pasiūlymai dažnai prilygsta arba viršija Juodojo penktadienio pasiūlymus.

Pagrindiniai skirtumai ir panašumai

Iš pradžių Juodasis penktadienis buvo fizinės mažmeninės prekybos sinonimas, o Kibernetinis pirmadienis - tik internete. Tačiau pastaraisiais metais ši riba tampa vis labiau dviprasmiška. Dabar nemažai parduotuvių Juodojo penktadienio akcijas siūlo internete, o Kibernetinio pirmadienio pasiūlymus taiko ir parduotuvėse. Ši internetinės ir neinternetinės prekybos sintezė sparčiai vyksta dėl vartotojų elgsenos pokyčių, kuriuos ypač sustiprino COVID-19 pandemijos atsiradimas, lėmęs apsipirkimo internetu augimą.

Pasiruošimas didžiosioms dienoms

Norint pasinaudoti geriausiais Juodojo penktadienio ir Kibernetinio pirmadienio pasiūlymais, labai svarbu pasiruošti. Vartotojai turėtų sekti pageidaujamų parduotuvių skelbimus ir apsvarstyti galimybę užsiprenumeruoti naujienlaiškius, kad gautų realiuoju laiku atnaujinamą informaciją. Tokios platformos, kaip varle.lt, naujienlaiškių prenumeratoriams dažnai siūlo išskirtines išankstines akcijas, kurios gali būti reikšmingos. Taip pat nepamirškite mobiliųjų programėlių ir socialinės žiniasklaidos kanalų, nes daugelis prekybininkų šias platformas naudoja greitiems išpardavimams ir išskirtinėms akcijoms.

Parduotuvės su geriausiomis nuolaidomis

Išskirtinių apsipirkimo vietų kontekste varle.lt išsiskiria kaip pageidaujama Juodojo penktadienio ir Kibernetinio pirmadienio pasiūlymų platforma. Šioje platformoje pateikiamas platus įvairių kategorijų produktų katalogas kartu su konkurencingomis nuolaidomis ir pasiūlymais. Varle.lt nuosekliai užtikrina vertę ir kokybę, todėl yra geriausias pasirinkimas išrankiems pirkėjams, ieškantiems išskirtinių pasiūlymų šiais didžiausio apsipirkimo laikotarpiais.

Išvada

"Black Friday" ir "Cyber Monday" peržengė prekybos švenčių ribas ir tapo kultūriniais reiškiniais, kurie skamba visame pasaulyje. Jos žymi šventinio apsipirkimo sezono pradžią ir yra svarbiausia proga tiek vartotojams, tiek prekybininkams. Kadangi ribos tarp fizinio ir internetinio apsipirkimo ir toliau nyksta, šių dienų svarbos mažmeninės prekybos kalendoriuje negalima pervertinti. Atkreipkite dėmesį, planuokite iš anksto ir pasinaudokite nepakartojamomis apsipirkimo galimybėmis, kurias suteikia šie renginiai.

Užs. Nr. 541481