EVO: grožis netūno buteliuke. Jis tvyro aplink mus

atwins
Kaip tvirtina ATWINS plaukų priežiūros ekspertai, renkantis, su kuo patiems dirbti salone ir ką ramia širdimi siūlyti klientams, teko išbandyti šimtus prekinių ženklų, ieškant tokių, kurių teikiamas efektas ir sudėtis išties džiugintų. Prieš gerą dešimtmetį vienoje pasaulinėje parodoje susipažinę su australais „evo“, „Atwins“ meistrai suprato: štai kas ne tik puikiai atrodys vonios kambario lentynose, bet ir išties džiugins plaukus.

evo: saugome paprastus žmones nuo jų pačių

Plaukų priežiūros produktus profesionalams kuriantys „evo“ – tai šeimos verslas, susikūręs palyginus gan neseniai, 2005-taisiais, tačiau per tuos keliolika metų spėjęs išaugti į rimtą pasaulinį žaidėją, kurio filosofines nuostatas ir sąžiningumu grįsta verslą suskubo kopijuoti ir kiti rinkos žaidėjai. Ką į tai atsakė „evo“? Puiku: kuo sąžiningesnė bus kosmetikos pramonė, tuo labiau laimės visi – vartotojas, gamta, o kartu ir verslas.

Tad ką „evo“ darė kitaip, kurdami savo plaukų priežiūros produktus – nuo šampūnų ir kaukių iki formavimo priemonių ir plaukams skirtų įrankių? Visų pirma pasiuntė neįprastą komunikacinę žinutę: saugome paprastus žmones nuo jų pačių.

Ką tai reiškia? Sąžiningai kelti nepatogius klausimus, skatinti žmones mąstyti ir pačius priimti sprendimus, gaminti produktus su pagarba žmonėms ir planetai.

Todėl jie ne tik pasiūlė rinkai naujausiomis technologijomis paremtus produktus, bet ir nusprendė skatinti gerus pokyčius, burti atvirai mąstančių žmonių judėjimą, kuriems rūpėtų geri darbai.

Jokių rinkodarinių makaronų

Tai, ką savo srities pionieriai „evo“ taikė jau nuo pat veiklos pradžios, tik dabar tampa norma masinėje didžiųjų kompanijų gamyboje (ir tai toli gražu ne visada). Pavyzdžiui, skelbti apie tai, kas nenaudojama produktų gamyboje: visa „evo“ produkcija yra be sulfatų, parabenų, DEA, TEA, propileno glikolio ir gliutenų – kad visų mūsų kasdienybė būtų bent truputį saugesnė.

Perlų ir deimantų dalelės, dangiškųjų migdolų kristalai ir žvaigždžių dulkės – ko tik neprisigalvoja desperatiški rinkodarininkai, kai reikia žūtbūt atkreipti į save dėmesį ir parduoti. Tuo tarpu „evo“ sako: mes nemanipuliuojame ir nepridedame skambių ar nepelnytai išliaupsintų ingredientų vien tam, kad jais galėtume pasigirti produkto etiketėje.

Tiesą sakant, jiems to ir nereikia: „evo“ produktai tiesiog daro tai, ką žada.

Rūpestis gyvūnais – ne popierinis ir ne dėl akių: „evo“ produkcijos bandymai nėra atliekami su gauruotaisiais mūsų draugais, ir tai įrodo jų pateikiama griežtosios „PETA“ akreditacija. Todėl, jiems būdingu stiliumi, „evo“ rašo: IŠBANDYTA SU ŽMONĖMIS, NE SU GYVŪNAIS.

Savaime suprantama, beveik visi produktai – ir veganiški. O tie, kurie negali būti 100 proc. vadinami veganiškais, tokie yra dėl elementarios priežasties: kol nebus rasta efektyviai veikianti veganiška formulė – teks naudoti neveganišką, bet veikiančią.

Nuo tvarių pakuočių iki dovanų benamiams

Kai jau atrodo, kad padaryta maksimaliai viskas, ką prekės ženklas gali padaryti dėl gamtos ir socialinės pagalbos, „evo“ eina dar toliau. Jei pakuotės – tai iš žalio PE ir PCR (žaliojo arba perdirbto plastiko). Jei minimali spausdintinė medžiaga – tai tik iš miškų reguliavimo tarybos sertifikuoto perdirbto popieriaus (mediniai plaukų šepečių kotai – irgi iš ten pat). Plius: griežta visos kompanijos veiklos paliekamo CO2 pėdsako apskaita ir saulės energija, pasitelkiama visuose procesuose, kur tik įmanoma.

O kuo čia dėti benamiai? Na, „evo“ sugalvojo, kaip prasmingai panaudoti atlikusią produkciją: padedant kenčiantiems nepriteklių ir paaukojant likučius benamių prieglaudoms; bendradarbiaujama su įstaigomis ir pavieniais entuziastais, kurie prisideda prie reikšmingų pokyčių.

Ne tik mes, bet tie, kas su mumis

Na ir, pagaliau, bene didžiausias ir labiausiai įkvepiantis „evo“ unikalumas: tai kalbėjimas ne tik apie save, bet ir galvojimas apie grožio, kūno priežiūros industriją apskritai. Ir kvietimas ją kurti sąžiningesnę, padrąsinti išsukti iš plačiai išminto rinkodaros kelio ir nusigręžti nuo nepasiekiamų grožio standartų. Mat pažadas, kurį duoda žibančios šampūnų, kvepalų ar veido kremo reklamos – nėra tikras ir nepasiekiamas didžiajai daliai mūsų, paprastų žmonių.

Todėl „evo“ sako tiesiai šviesiai: mes viso labo gaminame labai gerus plaukams skirtus produktus. Ir tai viskas. Mes neparduodame pasitikėjimo savimi (susitepę plaukus mūsų geliu neapvošite pusės pasaulio aukštyn kojomis iš pagarbos, susižavėjimo ir meilės jums). Mes negalime į buteliuką supilkti grožio. Nėra jokių stebuklingų gydymo būdų. Neduodame atsakymų, kas yra meilė, gyvenimas ir kiti dideli dalykai. Bet jei skilinėja jūsų plaukų galiukai, esate pasišiaušęs, o plaukai primena šlapią kudlių – prašom, padėsime. Tik nieko nepardavinėjame bandydami įteigti, kad tik su mūsų produktu būsite nuostabūs. Todėl neverta pirkti iš tų, kurie svaidosi tokiais pažadais: juk grožis tvyro aplink – o ne tūno buteliuke.

Norite išbandyti?

Kur ieškoti „evo“? Geriausiuose salonuose, kur susirenka geriausi kirpėjai. Ir ATWINS e-parduotuvėje, kur kvalifikuotus patarimus visada pateiks savo srities profesionalai – patyrę plaukų stilistai ir technologai.

evo produkciją sudaro kelios linijos: kasdieniai plaukų priežiūros produktai – šampūnai, kondicionieriai, kaukės, spalvos palaikymo priemonės, ir – „evo“ stiprybė – tobulos formavimo priemonės.

Kasdienės priežiūros „evo“ kosmetika skirstoma į drėkinančią, atkuriančią, apimties suteikiančią ir glotninančią linijas, todėl apsilankę https://shop.atwins.lt/collections/evo tikrai rasite tai, ko būtent reikia jūsų plaukams.

Fotografai - Kristina Sereikaitė ir Tomas Viršilas

atvins

Užs. Nr. 477329