Baisiausi automobilio gedimai, kuriuos bet kada galite patirti ir jūs

audi
Automobilyje yra gausu sudėtingų mechaninių mazgų. Dažnai neįvertiname, koks didelis privalumas yra nuosavas automobilis. Vis dėlto, kartais tenka susidurti ir su įvairiais gedimais, kurie gali pareikalauti nemažų išlaidų. Kol vieni remonto darbai yra paprasti ir nebrangūs, kiti gali kainuoti daugiau nei pats automobilis! Štai keletas gedimų, su kuriais bet kada galite susidurti ir jūs.

Hidrosmūgis

Vidaus degimo variklio veikimui būtini du dalykai: oras ir degalai. Cilindro suspaudimo metu degalai sprogsta. Jeigu į cilindrus per degimo kamerą patenka vandens – jis suspaudimo metu nesprogsta, o sugadina variklį. Tokius nemalonumus galite patirti tiesiog pervažiavę per gilią balą.

Perkaitintas variklis

Automobiliuose naudojamos aušinimo sistemos, kad variklio temperatūra išliktų optimali ir saugi. Pasitaiko atvejų, kai po aušinimo sistemos remonto arba skysčio keitimo viduje lieka oro kamštis. Taip pat gali nustoti veikti vandens pompa, užsikirsti termostatas. Visais šiais atvejais kyla rizika perkaitinti variklį, todėl nuolat stebėkite variklio temperatūrą ir neleiskite jai perkopti normos.

Pažeista galvutės tarpinė

Tarp variklio bloko ir galvutės yra tarpinė, kuri turi atlaikyti variklio kompresiją. Laikui bėgant ši tarpinė gali būti „prapūsta“. Tai yra gana dažna problema, kuriai prevencinių priemonių nėra.

Pažeidus šią tarpinę reikia nuimti variklio galvutę, ją šlifuoti, pakeisti tarpinę ir vėl viską sustatyti. Nors kai kuriems toks darbas gali nepasirodyti baisus, iš tiesų tai labai daug laiko atimantis užsiėmimas.

Nutrūkęs paskirstymo diržas/grandinė

Keisti paskirstymo diržą reikia kas 100-150 tūkst. kilometrų, o paskirstymo grandinę – kas 150-200 tūkst. kilometrų. Tikslus periodas priklauso nuo gamintojo, todėl būtina į tai atsižvelgti. Nutrūkus paskirstymo diržui arba grandinei yra sulankstomi vožtuvai ir pažeidžiamos kitos variklio dalys. Variklio remontas būna brangus, todėl kartais senesnių automobilių vairuotojai geriau renkasi viso variklio keitimą.

Užs. Nr. 508206