6 klaidos, kurių reikia vengti kuriant vizitines korteles

pexels.com nuotr.
Reprezentatyvi vizitinė kortelė gali suteikti galimybę tinkamai perteikti savo verslo poziciją. Net ir šiame skaitmeniniame pasaulyje vizitinės kortelės vis dar yra laikomos klasikos išraiška, kuri gali padėti susitarti partneriu bei bendraminčiu. Svarbiausia, kad šiuo metu pagaminti norimo dizaino korteles yra tikrai labai paprasta, tad reikia tik kūrybos, noro, nes galimybės yra labai plačios.

1. Neprofesionalumas

Vizitinės kortelės dizainas turėtų būti profesionalus ir atitikti jūsų prekės ženklo įvaizdį. Venkite naudoti per daug spalvų, šriftų ar vaizdų. Pasirinkite aiškų ir paprastą dizainą, kuris lengvai skaitomas. Kai kurie verslininkai labai nori išsiskirti iš minios, tad prašo dizainerių kurti tokias vizitines, kurios rėkte rėktu, kad esate geriausias, ryškiausias ir bet koks kitas asmuo arba verslas. Visgi, vizitinė – tai ne vaikiška kortelė. Kad ir kokios yra Jūsų paslaugos – solidumo vis tiek reikia.

2. Netiksli informacija

Įsitikinkite, kad jūsų vizitinėse kortelėse yra visa aktuali informacija: įskaitant jūsų vardą, pareigas, įmonės pavadinimą, adresą, telefono numerį, el. pašto adresą ir interneto svetainės adresą. Venkite įtraukti nereikalingos informacijos, pvz., asmeninės informacijos ar socialinės žiniasklaidos profilių nuorodų. Maketuojant tokias korteles – svarbiausia taisyklė yra kelis kartus „pamatuoti“, o tik 9 – pjauti. Juk dažniausiai užsakomi kortelių spausdinimo kiekiai yra labai dideli, tad svarbu, kad nebūtų paliekami net ir mažiausi netikslumai.

3. Bloga spaudos kokybė

Naudokite aukštos kokybės popierių ir spausdinimo technologijas. Venkite spausdinti ant prasto popieriaus ar su neryškia spauda. Aišku, tam reikia gerų specialistų, kurie suteikia savo darbams net garantijas. Tai dažniausiai ir tampa saugumo rodikliu.

4. Gramatikos klaidos

Prieš spausdinant – kruopščiai peržiūrėkite savo vizitines korteles, ar nėra gramatikos ir skyrybos klaidų. Klaidos gali sukelti neprofesionalų įspūdį.

5. Netinkamas šriftas

Naudokite pakankamai didelį šriftą, kad tekstą būtų lengva skaityti. Venkite naudoti per mažą šriftą, kuris gali būti sunkiai įskaitomas vyresnio amžiaus žmonėms ar žmonėms, kurie regėjimo problemų. Pasirinkite šriftą, kuris yra lengvai skaitomas ir atitinka jūsų prekės ženklo įvaizdį. Venkite naudoti per daug dekoratyvių ar sudėtingų šriftų.

6. Neaiški informacija

Nurodykite, ko norite, kad žmogus darytų su jūsų vizitine kortele. Pavyzdžiui, galite paprašyti jų apsilankyti jūsų interneto svetainėje, paskambinti jums arba atsiųsti el. laišką.

Reprezentatyvios vizinės taisyklės

Geriausia daugiau dėmesio skirkite specialistui, kuris teikia maketavimo bei spausdinimo paslaugas. Tokiu atveju jis pagamins korteles, kurios atitinka jūsų verslo poreikius ir kurios apima svarbiausias geros vizitinės taisykles. O esminės jos yra:

• Naudokite aukštos kokybės popierių ir spausdinimo technologijas.

• Pasirinkite aiškų ir paprastą dizainą.

• Įtraukite visą aktualią informaciją.

• Naudokite pakankamai didelį šriftą, kad tekstą būtų lengva skaityti.

• Pasirinkite šriftą, kuris yra lengvai skaitomas ir atitinka jūsų prekės ženklo įvaizdį.

• Nurodykite aiškų kvietimą veikti.

Būkite reprezentatyvus, gebėkite tinkamai įduoti kortelę, žinoma, būtinai paimkite kitų žmonių ir galiausiai – vienos kortelės pagalba sėkmingai kurkite ryšius, kurie bus naudingi Jūsų verslui. Tai gali būti net ir beveik nemokama reklama. Tik reikia mokėti ją išnaudoti.

Geriausia yra kreiptis į specialistus, kurie nurodo – kokios svarbiausios kortelių gamybos taisyklės ir kokios kortelės pateikia geriausią įvaizdį. Vizitinių kortelių gamyba, apskritai, psichologijos, marketingo bei maketavimo žinių reikalaujantis darbas, tad be specialisto – nei iš vietos.