4 įdomybės: kodėl versle vis dažniau reikia skubaus vertimo?

skubus vertimas
Vertimų profesionalai pastebi, kad vis dažniau kreipiamasi dėl skubaus teksto pritaikymo užsienio rinkai. Viena vertus, tai dar nauja tendencija, tačiau specialistų toks populiarumo šuolis nė kiek nestebina. Toliau – 4 įdomūs faktai, atskleidžiantys, kodėl šių dienų versle vis paklausesnė spartaus vertimo paslauga.

 

1. Pakitusi komunikacija

Gyvename laikais, kai informacija sklinda žaibišku greičiu ir kasmet pristatomos naujos komunikacijos priemonės bei įrankiai. Ko gero, ne kartą teko girdėti posakį apie pasenusias vakarykštes žinias arba spėjimą, jog tai, apie ką visi šneka šiandien, rytoj bus pamiršta. Gerai pagalvojus, nenuostabu, kad kai kuriais atvejais tik kokybiškas greitas vertimas gali padėti laiku sureaguoti į situaciją bei palaikyti įmonės dialogo su globalia bendruomene aktualumą.

2. Kasdienis konkurencinis pranašumas

Natūraliai pereinama prie konkurencinio pranašumo, kuris neretai reiškia tiesiog spartesnę reakciją į pastarųjų dienų naujienas. Vertėtų suklusti globalų verslą vystantiems ar bendradarbiaujantiems su užsienio šalimis, mat greitas atsakas į atitinkamus šalies įvykius, parodomas dėmesys, rūpestis gali nulemti konkurencinį pranašumą. Rinkodaros ekspertai pastebi, kad viena esminių prekės ženklo įvaizdžio dedamųjų – atsakymai į rūpimus klausimus bei buvimas šalia čia ir dabar.

3. Natūrali paslaugų laiko evoliucija

Jei pasižiūrėtume iš verslo istorijos perspektyvos, pamatytume, kad nuolatinis tikslas – kiekvieno proceso optimizavimas, minimalios laiko kaštų bei finansų išlaidos. Lygiai ta pati situacija pastebima ir su teikiamomis paslaugomis, visai nesvarbu, ar tai yra skubiai pristatomas tekstas užsienio kalba, ar maisto atvežimas į namus. Vartotojas diktuoja tempą, kuris idealios komunikacijos atveju – žaibiškas. Beje, kalbant apie vertimų subtilybes, greiti tekstai tampa kasdiene, neatsiejama bendravimo dalimi. Čia lėtai gali vykti tik iš anksto suplanuoti darbai.

4. Laikas – valiuta

Ar kada susimąstėte, kad brangiausia mūsų valiuta šiandien – laikas? Versle tai atspindi vis stipriau optimizuojami procesai: detalus planavimas, įrankiai bei programėlės, minimaliai trumpas paslaugos atlikimo laikas. Žinoma, atsižvelgiant į prieš tai minėtuosius faktus – globalizaciją, sparčios reakcijos poreikį ir nuo to priklausantį prekės ženklo įvaizdį – galima sakyti, kad kiekviena uždelsta minutė kainuoja. Kainuoja reputaciją, mažesnį žinomumą, aktualumą, konkurencinį pranašumą, o kartu ir pelną.

Galiausiai, greitų tekstų paklausa išaugo ne tik dėl minėtųjų priežasčių, bet ir pačios vertimų rinkos tobulėjimo. Net dirbant perpus sparčiau, šiandien yra visos realios galimybės užtikrinti nepriekaištingą kokybę. Norite perkelti savosios įmonės bendravimą su klientais bei partneriais į kitą lygį? Laikas susimąstyti apie neatrastus skubių tekstų lobynus!

Užs. Nr. 483117