Uždarytas „Ignitis“ klientų aptarnavimo centras Šiauliuose

Artūro JAUGĖLOS asociatyvi nuotr.
Energijos tiekėjo „Ignitis“ klientų aptarnavimo centras atnaujins darbą tada, kai bus įmanoma užtikrinti žmonių saugumą.
Energijos tiekėjo „Ignitis“ klientų aptarnavimo centras Šiauliuose laikinai uždarytas. Pasak bendrovės, tai teko padaryti centre dirbusiai darbuotojai nustačius COVID-19 infekciją.

Kartu uždarytas ir klientų aptarnavimo centras Klaipėdoje – jis uždarytas prevenciškai, susiejus bendrus minėtų skyrių darbuotojų kontaktus.

„Kadangi šiuose centruose susidūrėme su koronavirusinės infekcijos grėsme, buvo imtasi visų būtinų priemonių siekiant užkirsti kelią galimam viruso plitimui: patalpos buvo dezinfekuotos, glaudžiai bendradarbiaujama su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC), testuojami darbuotojai, informuojami kontaktą turėję asmenys“, – nurodoma bendrovės pranešime.

Pasak „Ignitis“ atstovų, klientų aptarnavimo centras veiklą atnaujins tik tuomet, kai bus visiškai užtikrintas darbuotojų ir lankytojų saugumas. O kol kas klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – telefonu 1802 arba savitarnos svetainėje e.ignitis.lt.