Internetinė prekė atkeliavo kitokia

Internetinė prekė atkeliavo kitokia

SKAITYTOJAI ĮSPĖJA

Internetinė prekė atkeliavo kitokia

Susigundžiusi žurnale „Hobby Hall“ siūlomomis prekėmis, šiaulietė sumokėjo pinigus, bet jas gavusi nusivylė: prekės buvo visai kitokios nei reklamoje. Grąžinti sumokėtus pinigus prašė pusę metų.

Sigita STONKIENĖ

siga@skrastas.lt

Prekes atsiuntė kitokias

Šiaulietė Genė M. (pavardė redakcijai žinoma) atėjo į redakciją, nešina spalvotu žurnalu „Hobby Hall“, kuris save apibūdina kaip “parduotuvę jūsų namuose“. Jame siūlomas prekes galima užsisakyti internetu, nepatikusias grąžinti ir, atrodo, jokių problemų.

Rugsėjo 24 dieną pašto dėžutėje rastame žurnale aptikusi sulankstomą virtuvės komplektą „Mila“, nusprendė jį užsisakyti. Dailiu staliuku su dviem kėdėmis susigundė ir jos draugė.

Užsakydama du komplektus, į žurnalo sąskaitą pervedė 623 litus. Moteris redakcijoje parodė Šiaulių apskrities centrinio pašto išduotą pažymą apie priimtą įmoką.

Baldai atkeliavo gana greitai — spalio pradžioje. Tačiau juos išpakavusios, pirkėjos nusivylė: staliukai pasirodė visai ne tokie, kokie buvo kataloge. Stalviršiai, anot moters, buvo ilgi ir panašūs į lyginimo lentą, o svarbiausia, neišsilankstė. Atitiko tiktai baldų spalva.

Kito komplekto net nebeišpakavo. Pačios nugabeno į paštą ir išsiuntė atgal.

Ponia Genė redakcijoje guodėsi: išsiuntusi prekes, nemažai sugaišo, kol prisiskambino žurnale nurodytu numeriu. Jai buvę pasakyta: kai gausime prekes, grąžinsime pinigus.

„Praėjo mėnuo, o pinigų nebuvo. Sunerimusi skambinau vėl: kur mano pinigai? Sakė, pretenzijų dėl grąžintų prekių neturi, o pinigus grąžins. Praėjo dar mėnuo. Skambinau, atsakė taip pat: aiškinsimės“.

Šiaulietė tvirtino po to skambinusi dar keletą kartų. Kiekvieną sykį buvo žadama įmoką grąžinti.

Atėjo nauji metai. Baigiantis sausiui, moteris visiškai neteko vilties atgauti sumokėtus pinigus.

Neturimi baldai kainavo išties brangiai — trisdešimt litų sumokėjo už prekių atsiuntimą, penkiasdešimt litų — už grąžinimą, be to, papildomai kainavo telefono pokalbiai. Jau nekalbant apie jų parsigabenimą iš pašto ir grąžinimą atgal.

Pinigų grąžinti neskubėjo

„Šiaulių kraštas“ kreipėsi “Hobby Hall“ nurodytais telefonų numeriais.

Atsiliepusi darbuotoja prisistatė operatore Jana, bet savo pavardės nenorėjo sakyti. Paminėjus šiaulietės pavardę, iš karto suprato, apie ką kalbama.

„Viskas vyko ilgai, nes paštas buvo netiksliai įrašė nuorodos numerį. Todėl mes negalėjome tų pinigų surasti. Ši situacija yra aiški, pinigus ji gaus“, — aiškino darbuotoja.

Paklausta, kodėl prireikė net pusės metų išsiaiškinti dėl klientės pinigų, darbuotoja atsakė: „Nuo mūsų tai nepriklauso“. Jos nuomone, tai — pašto kaltė.

Vakar šiaulietė džiaugėsi pagaliau sulaukusi perlaidos apie grąžinamus pinigus.

citata: „Išpakavusios baldus, pirkėjos nusivylė: staliukai pasirodė visai ne tokie, kokie buvo pavaizduoti kataloge.

APGAULĖ: Šiaulietė žurnale „Hobby Hall“ užsakė siūlomus virtuvės komplektus, tačiau gavo kitokius nei buvo parodyta kataloge. Baldus grąžino, o savo pinigų prašė apie pusę metų.

Giedriaus BARANAUSKO nuotr.