Firma užsidarė — pinigų neliko

Firma užsidarė —  pinigų neliko

SKAITYTOJAI KREIPĖSI

Firma užsidarė — pinigų neliko

Į „Šiaulių krašto“ redakciją, Valstybinės vartotojų teisų apsaugos tarnybos Šiaulių apskrities skyrių, pas antstolius plūsta nuo įvairių firmų nukentėję klientai. Pastaruoju metu padaugėjo skundų dėl duris ir langus pardavinėjančios įmonės “Ago durys, UAB “Tiksli nauda klientui“.

Petras BALČIŪNAS

petras@skrastas.lt

Sumokėjo visą sumą

Į redakciją atėjusi Dina Kudžmienė pasakoja tokią istoriją. Rugsėjo pabaigoje moteris užsisakė plastikinį langą, pasirašė sutartį su UAB „Tiksli nauda klientui“, sumokėjo visus pinigus. Bendrovė įsipareigojo langą pristatyti per 45 darbo dienas.

Laikas praėjo. Moteris kelis kartus ėjo ir skambino į bendrovę, esančią Tilžės gatvėje 107. Nuėjusi dažnai rasdavo užrakintas duris. Kartais telefonu jai būdavo atsakoma, jog tuoj tuoj langas bus. Praėjusią savaitę išgirdo, jog bendrovė likviduojama. Vėliau nė vienu telefonu niekas nebeatsiliepė.

Ponia Dina labiausiai gailisi, kad sutiko ir karto sumokėti visą sumą už langą — 1036 litus, o ne 30 procentų avansą, kaip numatyta sutartyje. „Tikėjausi, kad greičiau langą įdės. Padariau klaidą ir dabar gailiuosi. Matyt, teks bylinėtis“.

Telefonai išjungti

Kai moteris išgirdo, kad bendrovė likviduojama, dar mėgino skambinti laidiniu telefonu. Tačiau atsiliepė privataus buto šeimininkė, pareiškusi, kad šį numerį ji įsigijusi jau prieš mėnesį. Redakcija mėgino skambinti trimis bendrovės skyrių mobiliaisiais telefonais. Visi buvo išjungti.

Giminingų įmonių atstovai „Šiaulių kraštui“ sakė, jog girdėję, kad kai kurios bendrovė bankrutuoja. Dar prieš kelis mėnesius “Ago durys“ dalijo reklaminius lapelius, informuojančius, kad langus ir duris parduoda ir įdeda daug pigiau nei kitos įmonės.

Atsargumas būtinas

Vaclovas Kardašius, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos ternybos Šiaulių apskrites skyriaus vadovas, sakė, kad pas jį taip pat ateina „Ago durys, UAB “Tiksli nauda klientui“ klientų. “Siunčiame registruotus laiškus, bet niekas neatsako. Tada žmones siunčiame pas antstolius“, — sakė V. Kardašius.

Teismo antstolis Ričardas Kudrauskas kol kas net nežino šios bendrovės vadovo pavardės. Sutartį su D. Kudžmiene pasirašė bendrovės „Tiksli nauda klientui“ pardavėja konsultantė.

Antstolio teigimu, jeigu paslaugos pardavėjas neatsilygins, užsakovams teks kreiptis į teismą. Teismas gali priteisti atsilyginti. Bet tokiais atvejais bankrutuojančios bendrovės neturi pinigų, dažniausiai — ir turto.

V. Kardašius sakė, kad skundų dėl neatliktų paslaugų daugėja. Gali nukentėti nemažai žmonių. Teismas paskiria bankroto administratorius. Bet dažniausiai jie neranda jokio turto, kurį galėtų parduoti.

Apie minėtą bendrovę pranešta ir ekonominei policijai. „Išeities beveik nematau. Problema yra didelė, ir ji vis didėja. Žmonės turi būti labai atsargūs ir budrūs“, — ragino V. Kardašius.

DURYS: Bendrovės durys užrakintos. Liko tik reklama. 

Giedriaus BARANAUSKO nuotr.

Daugėja užsidarančių įmonių, turinčių finansinių įsipareigojimų klientams.