
Naujausios
„Šiaulių būstas“ klientų laukia naujame ofise
Šiauliuose, Tilžės gatvėje 116, priešais prekybos ir pramogų centrą „Saulės miestas“, duris miesto gyventojams atvėrė naujas daugiabučius namus administruojančios UAB „Šiaulių būstas“ ofisas. Neabejojama, kad jaukiose patalpose apsilankę bendrovės klientai liks patenkinti puikiu aptarnavimu.
Justė BUDINAITĖ
Sveikinimai, pažadai ir įsipareigojimai
Iškilmingoje įkurtuvių naujose patalpose ceremonijoje dalyvavo Šiaulių miesto meras Artūras Visockas, vicemeras Domas Griškevičius, bendrovės „Mano būstas“ generalinis direktorius Vytautas Turonis, „Mano būsto“ daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys, „Šiaulių būstas“ direktorė Roma Janušonienė. Taip pat – Ingrida Jagminienė, „Šiaulių būsto“ administruojamo daugiabučio Ginkūnuose (Šiaulių rajonas), Žeimių 10A, atstovė.
Šiaulių meras A. Visockas, kartu su kitais svečiais perkirpęs simbolinę atidarymo juostą, sakė esantis labai patenkintas miesto ir bendrovės bendradarbiavimu ("Šiaulių būstas“ – dažnas miesto švenčių rėmėjas, renginių miestiečiams iniciatorius, originalių idėjų ir projektų įgyvendintojas) ir išreiškė viltį, kad abipusiai ryšiai ir bendradarbiavimas tik stiprės.
Meras vylėsi, kad šiuo metu 450 Šiaulių daugiabučių administruojančios bendrovės kolektyvas paragins miestiečius namų renovacijai.
„Mano būstas“ generalinis direktorius V. Turonis pažadėjo, kad bendrovė „Šiaulių būstas“, kaip ir iki šiolei, visomis įmanomomis priemonėmis palaikys visuomenines idėjas, pagal galimybes investuos į miesto gerbūvį.
„Šiaulių būstas“ direktorė R. Janušonienė išreiškė viltį, kad miestiečiai, susidūrę su kokiomis administruojamo namo ar jo prieigų problemomis, nedels ir, bendradarbiaudami su septyniais naujajame bendrovės Šiaulių ofise dirbančiais vadybininkais, kartu ieškos ir ras visų problemų sprendimo būdus.
Klientas – svarbiausias
Naujuoju „Šiaulių būstas“ ofisu iš tiesų galima didžiuotis.
Puikiose erdvėse įrengtos jaukios klientų priėmimo ir aptarnavimo patalpos.
Gyventojus priiminėsianti administratorė, o jei prireiks, ir vadybininkai, gyventojams suteiks visą informaciją apie kiekvieno iš jų bute ar name atliktus darbus, priiminės gyventojų pageidavimus bei nusiskundimus.
Betarpiškam pokalbiui sudarytos puikios sąlygos – atskira patalpa, skirta kliento ir vadybininko bendravimui ieškant susidariusios problemos sprendimo būdo. Čia pat pastatytame kompiuteryje galima peržiūrėti gyventojo skundo pagrįstumą, gauti kitą informaciją.
Šiauliuose, kaip ir kituose
šalies miestuose, gyventojai, UAB „Šiaulių būstas“ klientai, aptarnaujami vieno langelio principu. Taigi bendrovės kolektyvo tikslas ir uždavinys: dirbti taip, kad kiekvienas apsilankęs klientas išeitų gavęs visą reikalingą informaciją.
Aptarnavimas – aukščiausiu lygiu
Kad „Šiaulių būstas“ daugiabučiai administruojami aukščiausiu lygiu, liudija bendrovės „Mano būstas“ praėjusiais metais sukurtas ir veikloje sėkmingai taikomas pastatų priežiūros standartas, užtikrinantis paslaugos kokybę.
Standartą sudaro septyni elementai: asmeninis vadybininkas, klientų aptarnavimo centras, avarinė tarnyba, visų paslaugų teikimas „iš vienų rankų“, garantija atliktiems darbams, virtualios paslaugos, inovacijų ir energetinio efektyvumo sprendimai.
Bendrovė vienintelė Lietuvoje, kurioje visą parą veikia klientų aptarnavimo centras, įkurtas Klaipėdoje.
Įvykus avarijai bendrovės aptarnaujamame name ar gyventojo bute, klientai bet kuriuo paros metu gali skambinti visoje šalyje bendru numeriu (8700) 55966, ir avarinė brigada atskubės į pagalbą.
Numeriu (8700) 55966 galima ne tik registruoti gedimą bute ar name, pranešti apie name ar bute įvykusią avariją, iškviesti meistrą atlikti smulkius elektros, dujų, vandens tiekimo ar nuotėkų sistemos remonto darbus, bet ir išsakyti nuomonę apie mūsų teikiamų paslaugų kokybę, registruoti užsakymą atlikti darbus name.
Skambučių centras vykdo ir skambučių kontrolę, darbų vykdymą bei visuomet pasiteirauja apie įvykdytą paslaugą ir garantuoja, kad visi darbai užbaigti.
Naktį budinti avarinė tarnyba atlieka skubius avarijos lokalizavimo darbus. Tokia budinčių santechnikų brigada yra ir Šiauliuose.
Laikantis „Mano būsto“ standarto, visiems atliekamiems darbams suteikiama garantija.
Teikiamos elektroninės paslaugos
„Mano būsto“ standartas sudaro galimybę naudotis inovatyviais, resursus ir energiją taupančiais technologiniais pastato valdymo sprendimais.
Bendrovėje yra įkurtas specialus 14 žmonių padalinys, kuriame dirba mokslininkai, ekspertai, netgi teismo ekspertai, kurie gali įvertinti pastatų būklę. Jau dabar to skyriaus ekspertai yra įvertinę beveik kiekvieną administruojamą namą.
Administruojamuose daugiabučiuose bendrovė nuolat stebi šilumos suvartojimą. Išanalizavę gautus duomenis, specialistai padeda gyventojams rasti būdų, kaip daugiabučiuose taupyti šilumą.
„Mano būsto“ standartas sudaro galimybę pastatų priežiūros paslaugas užsakyti ir kontroliuoti internetu. Specialiame savitarnos portale klientai gali susipažinti su pastate atliktais ir planuojamais darbais, peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas už suteiktas paslaugas. Portale taip pat galima tiesiogiai bendrauti su pastato administravimo vadybininku.
Vytauto RUŠKIO nuotr.
ATIDARYMAS: Iškilminga naujojo bendrovės „Šiaulių būstas“ ofiso Šiauliuose, Tilžės gatvė 116, atidarymo ceremonija. Juostą perkerpa Šiaulių miesto meras Artūras Visockas, „Šiaulių būstas“ direktorė Roma Janušonienė, administruojamo namo Ginkūnuose atstovė Ingrida Janušonienė, UAB „Mano būstas“ generalinis direktorius Vytautas Turonis ir „Mano būstas“ daugiabučių namų administravimo departamento vadovas Mindaugas Genys.
VADYBA: Kvalifikuoti vadybininkai, kokių „Šiaulių būstas“ ofise net septyni, yra pasirengę patarti, pakonsultuoti ir surasti kompromisą.
KLIENTAI: Erdviose bendrovės „Šiaulių būstas“ patalpose puikios sąlygos priimti ir išklausyti kiekvieną klientą. Bendrovės kolektyvas neabejoja, kad bus rastas teisingiausias sprendimas.
Užs. Nr. 303780