Šiaulių arena pradeda naująjį sezoną

Gintarės DAKNYTĖS nuotr.
UAB „Šiaulių universali arena“ direktorius Renatas Načajus pranešė apie permainas Šiaulių arenoje.
Šių metų rugsėjo 12 dieną vykusioje konferencijoje UAB „Šiaulių universali arena“ direktorius Renatas Načajus pristatė naująjį Šiaulių arenos sezoną ir logotipą. Buvo pranešta, kad šiame sezone planuojami apie 100 renginių didžiojoje ir 120 mažojoje salėse.

Nuo liepos 1 dienos arenos valdymą perėmusi „Šiaulių universali arena“ nusprendė pakeisti ir arenos logotipą. Reklamos kompanija „Milk Agency“ padėjo sukurti naująjį logotipą, kuris atspindi Šiaulius kaip Saulės miestą.

Naujasis valdytojas R. Načajus taip pat užsiminė apie tikslus ir naujoves. Planuojama praplėsti mažąją salę, atnaujinti ir pagerinti mažesnes erdves, išspręsti pastato įvairius techninius klausimus. Žmonių patogumui žadama sukurti arenos mobiliąją aplikaciją, kurioje būtų elektroniniai bilietai, narystės.