Sankryžos modernizavimas kelia dideles eismo spūstis

Artūro STAPONKAUS nuotr.
Serbentų ir Pramonės gatvių sankryžos modernizavimo darbai surikiavo automobilius į spūstis.

Šiauliuose kovo mėnesį pradėta modernizuoti intensyvaus eismo Pramonės ir Serbentų gatvių sankryža. Nuo liepos 9 dienos rangovai joje pradėjo naują darbų ciklą.

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir aplinkos skyriaus Infrastruktūros poskyrio vedėja Daiva Mačernė spaudos konferencijoje aiškino, kad privažiavimai prie sankryžos iš visų pusių bus susiaurinti, paliekant po vieną eismo juostą kiekvienoje kryptyje. Senieji šviesoforai, kol techniškai netrukdo darbams, dar veikia, tačiau nauju ciklu. Neliko reguliuojamų posūkių, tačiau išliko didesnis pralaidumas ryto valandomis nuo Rėkyvos pusės.

Ten, kur dabar stovi šviesoforai, bus įrengiamos papildomos eismo juostos. Kai bus išmontuoti senieji šviesoforai, eismas bus reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais. Laikinieji įrenginiai veiks keturiomis fazėmis (kryptimis). Vienu metu veiks tik viena fazė.

Po rekonstrukcijose sankryžoje atsiras po dvi papildomas juostas – viena posūkiui į kairę, kita – į dešinę.

D. Mačernė rekomenduoja kertant minėtą sankryžą gyventojams įsivertinti didesnes laiko sąnaudas kelyje ir, esant galimybei, rinktis kitus eismo maršrutus.

Kad eismas Pramonės ir Serbentų gatve apsunkintas, pirmadienį akivaizdžiai parodė susidariusios transporto spūstys. Socialiniuose tinkluose vairuotojai skundėsi, kad į darbą mieste važiavo 40 minučių. Bandydami šią sankryžą apvažiuoti kitomis gatvėmis, automobiliai užkimšo gretutines gatves.

Savivaldybės administracijos atstovė sakė, kad geriausiu atveju, jei darbai vyks pagal planą, eismas sankryžoje bus visiškai atnaujintas rugpjūčio 11 dieną. Pesimistinis darbų pabaigos variantas – rugpjūčio 25 diena. Gali likti nebaigti nebent aplinkos tvarkymo darbai.

Darbų metu nebus jokių eismo palengvinimų ir savaitgaliais, kai žmonės važiuoja į Pabalių turgų.

Kodėl intensyvioje sankryžoje nebuvo įrengiamas žiedas?

„Kai planavome sankryžos atnaujinimą, svarstėme žiedinės sankryžos variantą, tačiau dėl didelių eismo srautų tokia sankryža užsikištų, todėl buvo atsisakyta. Atliktas eismo srautų modeliavimas, apskaičiuota, kokios susidarytų spūstys, jei darytume žiedinę sankryžą, todėl buvo pasirinktas šitas variantas“, – sakė D. Mačernė.