„Saldos“ vėdinimo įrenginiai Lietuvoje bus platinami per prekybos partnerius

„Saldos“ vėdinimo įrenginiai Lietuvoje bus platinami per prekybos partnerius

„Sal­dos“ vė­di­ni­mo įren­gi­niai Lie­tu­vo­je bus pla­ti­na­mi per pre­ky­bos par­tne­rius

Vie­na di­džiau­sių Šiau­lių re­gio­no pra­mo­nės įmo­nių, vė­di­ni­mo sis­te­mos įran­gos ga­min­to­ja „Sal­da“ tę­sia 2017 me­tais pra­dė­tą vers­lo mo­de­lio trans­for­ma­ci­ją ir at­si­sa­ko maž­me­ni­nės pre­ky­bos veik­los. Nuo šiol Lie­tu­vos klien­tai „Sal­dos“ ga­mi­nius ga­lės įsi­gy­ti per pre­ky­bos par­tne­rius.

„Sal­dos“ vers­lo mo­de­lio kei­ti­mo es­mė yra kon­cent­ra­ci­ja į pa­grin­di­nę mū­sų veik­lą – ga­my­bą. Ati­džiai per­žiū­ri­me vi­sas įmo­nių gru­pė­je esan­čias ne ga­my­bi­nes veik­las ir kai ku­rių jų at­si­sa­ko­me, nes ti­ki­me, kad par­tne­riai tam tik­ras funk­ci­jas ga­li at­lik­ti vi­sos pra­smė­mis efek­ty­viau“, – po­ky­tį ko­men­tuo­ja „Sal­dos“ Mar­ke­tin­go ir par­da­vi­mų gru­pės di­rek­to­rius My­ko­las Ba­ro­nas.

Šiuo me­tu „Sal­dos“ ga­mi­nius ga­li­ma įsi­gy­ti per „On­ni­nen“ ir „Sa­nis­tal“ įmo­nes. Jos tu­ri at­sto­vy­bes Vil­niu­je, Kau­ne, Klai­pė­do­je, Pa­ne­vė­žy­je ir Šiau­liuo­se, kai tuo tar­pu „Sal­dos pre­ky­ba“ vei­kė tik tri­juo­se mies­tuo­se. „Nau­jo­ji „Sal­dos“ ga­mi­nių par­da­vi­mo sis­te­ma nea­be­jo­ti­nai di­di­na mū­sų ga­mi­nių pa­sie­kia­mu­mą, nes klien­tai tu­rės ga­li­my­bes įsi­gy­ti mū­sų pro­duk­ci­ją dau­giau mies­tų. Pa­žy­mė­ti­na ir tai, kad kai­nų ly­gis iš es­mės ne­si­kei­čia. O vie­to­je pre­ky­bos dau­giau dė­me­sio skir­da­mi pro­duk­tų ty­ri­mų ir vys­ty­mo sri­čiai ti­ki­mės pa­siū­ly­ti ir dau­giau ko­ky­biš­kų bei klien­tams ak­tua­lių ga­mi­nių“, – sa­ko M. Ba­ro­nas. Šis po­ky­tis klien­tams taip pat su­tei­kia ga­li­my­bių rink­tis iš pla­tes­nio asor­ti­men­to, nes par­tne­riai pre­kiau­ja ne tik vė­di­ni­mo įran­ga, bet ir šil­dy­mo bei šal­dy­mo įran­ga, san­tech­ni­ka, van­den­tie­kio pre­kė­mis, įvai­riais įran­kiais ir sta­ty­bi­nė­mis me­džia­go­mis, ko „Sal­dos pre­ky­bo­je“ bu­vo ma­žai.

Pre­ky­bos mo­de­lio Lie­tu­vo­je kei­ti­mas – „Sal­do­je“ vyks­tan­čių stra­te­gi­nių po­ky­čių da­lis. Įmo­nė įsi­ver­ti­no, ko­kios veik­los ku­ria di­džiau­sią pri­dė­ti­nę ver­tę klien­tams ir įmo­nei, o ku­rios tik iš­pu­čia įmo­nės apa­ra­tą, ver­čia blaš­ky­tis ir ne­lei­džia kon­cent­ruo­tis į tas veik­las, ku­rias įmo­nė at­lie­ka ge­riau­siai. To­dėl „Sal­da“ iš­si­gry­ni­no stra­te­gi­nes rin­kas, klien­tų skai­čių nuo 300 su­ma­ži­no 10 kar­tų, dau­giau re­sur­sų in­ves­tuo­ja į efek­ty­vias par­tne­rys­tes. M. Ba­ro­nas pa­brė­žia, kad pre­ky­bos veik­lų at­si­sa­ko­ma ir par­tne­rių nau­dai – taip ne­be­bus ku­ria­ma kon­ku­ren­ci­ja jiems, at­si­ras prie­lai­dos efek­ty­viam bend­ra­dar­bia­vi­mui. Tai bus nau­din­giau ir įran­gos mon­tuo­to­jui, ku­ris iš pla­tin­to­jo gaus ne tik „Sal­dos“ pro­duk­tą, bet ir ki­tus pro­jek­tui rei­ka­lin­gus įren­gi­nius, pvz. ir šil­dy­mo ar vė­si­ni­mo įran­gą. Taip pa­to­giau bus ir ga­lu­ti­niam klien­tui – kaip ir anks­čiau, jis gaus pa­slau­gą iš mon­tuo­to­jo, su ku­riuo ga­lės kal­bė­tis ir dėl pro­jek­to įgy­ven­di­ni­mo, ir ga­ran­ti­nio bei po ga­ran­ti­nio ap­tar­na­vi­mo.

„Sal­da“ ga­mi­na vė­di­ni­mo įran­gą, ku­rią nau­do­ja to­kios įmo­nės kaip Pran­cū­zi­jos ir Či­lės oro uos­tai, lėk­tu­vų ga­myk­la Di­džio­jo­je Bri­ta­ni­jo­je, eks­po­zi­ci­jų cent­ras Ka­zachs­ta­ne, pre­ky­bos cent­ras Ai­ri­jo­je, pra­ban­gus au­to­mo­bi­lių sa­lo­nas Šve­di­jo­je. Lie­tu­vo­je „Sal­dos“ pro­duk­ci­ja nau­do­ja­ma „Vol­vo Lie­tu­va“ būs­ti­nė­je Klai­pė­do­je, „Ya­za­ki Wi­ring Tech­no­lo­gies Lie­tu­va“ ga­myk­lo­je, Klai­pė­dos au­to­bu­sų sto­ty­je, uni­ver­si­te­ti­nė­je li­go­ni­nė­je, cent­ri­nė­je po­li­ci­jos būs­ti­nė­je ir ki­to­se or­ga­ni­za­ci­jo­se. Per 28 veik­los me­tus „Sal­da“ išau­go iki dau­giau nei 400 dar­buo­to­jų ko­man­dos, už sėk­min­gą sa­vo dar­bą yra įver­tin­ta gau­sy­be ap­do­va­no­ji­mų.

Užs. Nr. 414465