Naujausios
Įgyvendinant sutartį iki 2021 m. pabaigos numatoma suplanuoti naują 249 km/val. projektinio greičio „Rail Baltica“ geležinkelio liniją Kaunas-Vilnius. Geležinkelio linija bus pastatyta iki 2026 m. pabaigos. Skaičiuojama, kad maksimalus keleivių vežimo greitis sieks 234 km/val., praneša „Lietuvos geležinkeliai“.
Naujoje linijoje per parą kursuos 10 keleivinių traukinių. Kelionės laikas iš Vilniaus į Kauną bus iki 38 min., į Panevėžį – 37 min., Rygą – 1 val. 54 min., Taliną – 3 val. 38 min., Varšuvą – apie 3 val.
Planuojant geležinkelio liniją taip pat bus parengti Vilniaus keleivių geležinkelio stoties, jos jungties su Vilniaus tarptautiniu oro uostu, Vilniaus intermodalinio terminalo bei jam skirto aptarnauti prekinių traukinių kelyno išvystymo pagal projekto „Rail Baltica“ reikalavimus sprendiniai. Šiuo specialiuoju planu bus sprendžiamas ir naujai planuojamo tarptautinio oro uosto ties Elektrėnais bei esamo Kauno tarptautinio oro uosto prijungimas prie projekto „Rail Baltica“. Specialiuoju planu taip pat bus parengti šalia Kauno tarptautinio oro uosto numatomo statyti 1435 mm pločio vėžės kelyno, skirto formuoti prekinius traukinius, sprendiniai.
Siekiant padidinti „Rail Baltica“ geležinkelio liniją Kaunas-Vilnius patrauklumą keleiviams, papildomai bus planuojamos Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių regioninės keleivių stotys bei jungtys su jomis.
Šiuo metu aktyvūs „Rail Baltica“ statybos darbai vyksta Kauno geležinkelio mazge, kuriuos užbaigus Kauno intermodalinis terminalas bus sujungtas su Europos geležinkelių tinklu ir taps pagrindiniu perkrovos centru. Taip pat vyksta „Rail Baltica“ linijos nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos sienos projektavimo bei žemės paėmimo visuomenės reikmėms privažiavimo keliams prie „Rail Baltica“ įrengti darbai. Pačiai „Rail Baltica“ linijai nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos sienos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, kaip praneša bendrovė, jau baigtos.